فرمانده دلاور لشكر 21 حمزه سيد الشهداء به شهادت رسيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
امير سرتيپ دکتر رحمان فروزنده فرمانده دلاور لشکر حمزه آذربايجان در پايان رزمايش بزرگ نيروي زميني در منطقه جنوب کشور عصر يكشنبه در بازگشت از منطقه مانور به علت واژگوني خودرو به ديدار يار شتافت و به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از روابط عمومي ارتش، شهيد سرتيپ فروزنده از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که در چندين عمليات بزرگ وموثر حضوري فعال داشت و باشايستگي مراتب فرماندهي گروهان و گردان را در دوران دفاع مقدس در لشکرهاي 16 و 77 و همچنين فرماندهي تيپ 45 تکاور و جانشين لشکر 77 پيروز ثامن الائمه خراسان را طي کرده بود .

وي با توجه به رشادتها وتوفيقات متعدد و شايستگي هاي علمي و عملياتي از دو سال قبل به فرماندهي لشكر 21حمزه سيد الشهداء آذربايجان منصوب شده بود.

پيکر اين امير دلاورارتش اسلام صبح دوشنبه 23 آذر در تبريز تشييع خواهد شد .



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: