نقشه جامع علمي كشور رونمايي مي شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نقشه جامع علمي كشور رونمايي مي شود
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
رييس شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد نقشه جامع علمي كشور در شورايعالي انقلاب فرهنگي تصويب شده است و در روزهاي آينده با حضور رييس جمهوري رونمايي مي شود.

محمد باقر لاريجاني در گفت و گو با ايرنا افزود: نقشه جامع علمي كشور بعنوان يك مجموعه جامع، هماهنگ و پويا از چشم انداز، سياست ها و نيز الزامات برنامه ريزي تحولات راهبردي فناوري و نوآوري مبتني بر ارزش هاي اسلامي و ايراني با نگاه بلند مدت به آينده براي دستيابي به اهداف كشور است.

وي با بيان اينكه دراين نقشه ، 3درصد توليد ناخالص ملي براي پژوهش ديده شده است، اظهار داشت: چرخه علم، فناوري و نوآوري به هم پيوسته هستند و ما در نقشه جامع علمي كشور ، نقشه حوزه سلامت را تدوين كرده ايم.

لاريجاني بر ايجاد تحول در اجراي اين نقشه و بازبيني آن تاكيد كرد و گفت: تبعيت آموزش عالي از نقشه در برنامه پنج ساله و ايجاد ساز و كار قوي براي نظارت و توسعه آموزش عالي در جهت اين اهداف بايد از سوي مسوولان صورت گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: