شكارچي شنبه ، آماده نمايش شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شكارچي شنبه ، آماده نمايش شد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
فيلم سينمايي «شكارچي شنبه» به كارگرداني پرويز شيخ‌ طادي پس از تدوين مجدد و ساخت موسيقي آماده نمايش شد.

به گزارش فارس، محمد قهرماني مديرعامل مؤسسه فرهنگي هنري شهيد آويني در اين باره گفت: «شكارچي شنبه» تدوين مجدد شد و ساخت موسيقي توسط «بهزاد عبدي» در اوكراين، به پايان رسيد.

وي افزود: فيلم آماده نمايش است و ما بايد كپي جديدي از آن تهيه كنيم و به بحث اكران عمومي آن بپردازيم. به‌زودي اقدام به دوبله فيلم به زبان عربي خواهيم كرد تا در زمينه پخش آن در كشورهاي عربي اقدام كنيم.

صداگذاري و ميكس مجدد مي‌شود.«شكارچي شنبه» كه پخش آن را مهدي همايونفر به عهده دارد، با رويكرد ضد صهيونيستي، روايت‌گر داستان كودكي است كه در اقوام مختلف سفر مي‌كند و از هر قوم ويژگي خاصي را مي‌گيرد و از اين طريق به ويژگي‌هاي مليت خودش پي مي‌برد.

علي نصيريان، اميريل ارجمند، دارين خمسه، آرسينه سوكياسيان، مهدي فقيه، سيلوا آندرانسيان بازيگران اين پروژه هستند.

عوامل ديگر اين فيلم عبارتند از: كارگردان: پرويز شيخ‌طادي، مجري طرح: مصطفي سلطاني، مدير توليد: مجتبي اميني، مدير فيلمبرداري: حسين ملكي، مديرصدابرداري: خسروكيوان مهر، طراح صحنه و لباس: بابك پناهي، طراح گريم: سودابه خسروي، دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: يعقوب غفاري، جلوه‌هاي ويژه: جواد شريفي، تهيه‌كننده: مؤسسه شهيد آويني، محصول مشترك موسسه فرهنگي هنري شهيد آويني و سيمافيلم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: