توليد انيميشن كلك خيال در مركز كرمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توليد انيميشن كلك خيال در مركز كرمان
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
سريال انيميشن كلك خيال در مركز كرمان مراحل توليد را مي‌گذراند. كارگردان اين سريال با اشاره به مراحل توليد و ساخت مجموع انيميشن كلك خيال گفت : پيش توليد اين مجموعه از دي ماه پارسال آغاز شد و تا مهر ماه امسال ادامه داشت .

به گزارش جام جم آنلاين، سعيد مددي در گفتگو با روابط عمومي معاونت امور استان‌هاي سازمان، استفاده از جديدترين تكنيك‌هاي ساخت انيميشن در توليد اين مجموعه را از ويژگي‌هاي آن دانست و افزود : در توليد مجموعة كلك خيال از تكنيك سه بعدي فول استفاده شده است كه در همة مراحل از نظرات استاد كريم سربخش به عنوان ناظر كيفي بهره گرفته شده است .

مددي كه علاوه بر كارگرداني، تهيه كنندگي و نويسندگي اين مجموعه را بر عهده دارد در خصوص محتواي سريال كلك خيال گفت : كرمان شناسي محتواي اصلي اين مجموعه را تشكيل مي‌دهد . كاراكترهاي اصلي اين مجموعه دو نوجوان به نام‌هاي حامد و حسن هستند كه در حين گردش در استان سئوالي ذهن آنها را مشغول مي‌كند . آنها با مراجعه به آزمايشگاه مدرسه در صدد يافتن پاسخ برمي‌آيند .

كارگردان كلك خيال افزود : به منظور ايجاد فضاي شاد در اين مجموعه انتهاي هر داستان با موضوعي طنز همراه است .

به گفته مددي سريال كلك خيال در 13 قسمت 11 دقيقه‌اي توليد مي‌شود و از سه ماه گذشته تاكنون دو قسمت از اين مجموعه آماده شده است . وي در عين حال زمان تحويل نهائي اين مجموعه را خرداد ماه سال آينده بيان كرد .

كارگردان سريال انيميشن كلك خيال حضور هنرمندان جوان كرماني در همه مراحل توليد اين مجموعه را يادآور شد و گفت : فيلمنامه اين مجموعه را ميعاد ماجدي نگارش كرده است و عباس عسگري و اميد مفيدي علاوه بر مدل سازي همراه با صديقه فاتحي كار انيماتوري آن را عهده دار هستند .



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: