کُرال بزرگ ‌شهيد عشق در باغ موزه ملك
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کُرال بزرگ ‌شهيد عشق در باغ موزه ملك
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
کُرال بزرگ «شهيد عشق» به طور زنده در باغ موزه ملي ملک اجرا مي شود.

 به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي معاونت صدا، به همت اداره کل نغمات آييني راديو و موسسه کتابخانه و موزه ملي ملک، کُرال بزرگ «‌شهيد عشق»‌ به صورت زنده از تاريخ 25 تا 30 دي ماه از ساعت 17:‌30 تا 20 در مکان باغ موزه ملي ملک واقع در ميدان امام خميني (ره)، ‌خيابان ملک اجرا مي شود.

محتواي اين کُرال بزرگ حرکت امام حسين (ع) و اهل بيت طاهرينش (ع) را از مدينه تا کربلا روايت  مي کند  و در سه موومان (بخش) مصائبي را که در اين مسير برايشان واقع گرديده است، توصيف مي کند.

گفتني است ؛ اين اثر مذهبي بدون استفاده از آلات موسيقي و حاصل اجراي همزمان 120 نفر خواننده کُر (زن و مرد) براي اولين بار در جهان اسلام و دنياي موسيقي ساخته شده است.

مدعوين مي توانند از ساعت 17:30 تا 19:30 به بازديد از موزه ملي باغ ملک و در ادامه از 19:30 تا 20 به تماشاي اجراي کرال بپردازند.

آهنگساز اين اثر سعيد باقري،‌ رهبر و تنظيم کننده سيدرضا سجادي ،‌ تکخوانان سعيد و اميد باقري و راوي اثر استاد علي اکبر حنيفي است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: