رالي گردشگري خودروهاي کلاسيک برگزاري مي شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 33
نویسنده : مولوی
رالي گردشگري خانوادگي خودروهاي کلاسيک در مسير تهران - ابيانه به مناسبت فرارسيدن سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از سوي کانون جهانگردي و اتومبيلراني برگزار مي‌شود.

به گزارش مهر، دومين رالي گردشگري خانوادگي خودروهاي کلاسيک روزهاي 21 و 22 بهمن ماه امسال با مشارکت نهادها و دستگاه‌هاي مرتبط با اتومبيلراني برگزار مي‌شود.

اين مسابقات به صورت خانوادگي در مسير تهران - ابيانه و ابيانه - تهران با رويکرد گردشگري و توسعه توريسم ورزشي ، معرفي ظرفيت‌ها و سرمايه‌هاي ملي و تاريخي در بخش اتومبيل و معرفي جاذبه‌هاي زيارتي، تاريخي و گردشگري مسير مسابقه با حضور علاقمندان به رالي اجرا مي شود.

گروه 15 نفره‌اي متشکل از داوران و کمک داوران مجرب اين رشته عملکرد گروه‌ها را بررسي کرده و در پايان با معرفي سه گروه برتر جوايزي به آنان اهدا خواهد شد.

رالي گردشگري خانوادگي خودروهاي کلاسيک که براي دومين‌بار در دهه 80 در کشور برگزار مي‌شود، 21 بهمن از استاديوم آزادي آغاز شده و گروه‌ها پس از گذر از اتوبان قم، اتوبان کاشان، جاده نطنز و جاده ابيانه، به مدت يک شب در هتل ابيانه کاشان اقامت مي کنند.

روز 22 بهمن نيز گروه‌ها با طي همين مسير به تهران بازگشته و به اين ترتيب مسابقه را به پايان مي رسانند و برترين‌ها نيز انتخاب مي شوند.

علاقمندان مي‌توانند براي ثبت‌نام با شماره تلفن‌هاي 4-66749970 تماس گرفته و يا به نشاني اينترنتيhttp://www.taciran.com مراجعه کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: