تپه هزار پيچ جنگل دکل ها مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تپه هزار پيچ جنگل دکل ها مي‌شود
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
تپه هزار پيچ که از آن به عنوان سوگله گرگان ياد مي شود، در معرض دخل و تصرف ادارات براي احداث دکل قرار دارد.

به گزارش مهر از گرگان ، فرماندار گرگان نسبت به دخل و تصرف در منطقه هزار پيچ به عنوان تپه سوگله گرگان هشدار داد.

جعفر گرزين ظهر دوشنبه در نشست فرمانداري افزود: در طي 30 سال اخير دغدغه مردم گرگان احيا و توجه به چشم انداز طبيعي هزارپيچ بوده است.

وي اظهار داشت: با همت شهرداري، شوراي شهر، همکاري فرمانداري و پشتيباني و توجه خاص معاونت عمراني استانداري در اين دولت و اعتبار ويژه ميراث فرهنگي و گردشگري براي اين منطقه تحصيص داده شد.
 
وي خاطرنشان کرد: با تخصيص اعتبار 20 ميلياردي ريالي استانداري، سکوي زباله از هزارپيچ به جاي ديگر انتقال داده شود و 650 ميليون تومان اعتبار گردشگري و شهرداري براي روشنايي معابر، عريض کردن مسير هزنيه شده است.
 
 فرماندار گرگان بيان داشت: همچنين با سرمايه گذاران مختلف مذاکره شده تا نسبت به سرمايه گذاري تفريحي فرهنگي و آموزشي در اين  منطقه بعنوان يک تفرجگاه کشوري اقدام شود.
 
گرزين افزود: متأسفانه بدون اطلاع اين فرمانداري، صدا و سيما، دکلي را در حساس ترين نقطه چشم انداز هزار پيچ ايجاد کرد و  بايد اين دکل به جاي ديگر انتقال يابد.
 
وي خاطرنشان کرد: امروز مسئله ارتباط با ابزار نوين و ارتفاعات متعدد مشرف امري ساده به نظر مي رسد  و چون دستگاه ها مطلع شدند در آينده نزديک هزارپيچ ارزش ويژه اي پيدا خواهد کرد دستگاه هاي دولتي، نظامي، انتظامي حتي کارشناسان استانداري و فرمانداري گرگان تقاضاي اختصاص محلي براي نصب دکل ارتباطي خود در هزارپيچ را کرده اند که با مخالفت جدي فرمانداري روبرو شده است.
 
فرماندار گرگان افزود: اگر درخواست هاي متعدد در اين نطقه موافقت شود، شاهد جنگل مصنوعي آنتن ها در هزارپيچ را شاهد باشيم که در اين صورت مورد لعن و نفرين فرزندانمان در گرگان و سراسر ايران قرار خواهيم گرفت.
 
گرزين گفت: امروز ما مسئولان وظيفه داريم پيش بيني و پيشگيري کنيم و سخن تلخ دوستانمان را با تمام وجود پذيراييم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: