اعلام نتايج قرعه‌کشي پيش ثبت‌نام عتبات
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 37
نویسنده : مولوی
مديرکل بين‌الملل و راهبري امور زيارتي سازمان حج و زيارت از اعلام نتايج قرعه کشي متقاضيان پيش ثبت نام جديد عتبات عاليات خبرداد.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، حجت الاسلام شهسواري افزود:‌ متقاضيان مي توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي  www.atabat.haj.ir از نتيجه پيش ثبت نام خود مطلع شوند.

وي گفت:‌افرادي که در قرعه کشي اسامي انها اعلام شده مي توانند بر اساس اولويت هاي مشخص شده از طريق پايگاه اينترنتي و يا دفاتر زيارتي ثبت نام کنند.

مديرکل بين‌الملل و راهبري امور زيارتي سازمان حج و زيارت هزينه ثبت نام اعزام از طريق زميني از تهران را در حدود 390 تا 460 هزار تومان و از طريق خطوط هوايي 600 تا 670 هزار تومان اعلام کرد.

وي تصريح کرد : تفاوت قيمت مربوط به استانهاي محل اعزام مي باشد.

حجت الاسلام شهسواري افزود: متقاضيان ده روز فرصت دارند براي ثبت نام اقدام کنند ودر صورت مراجعه نکردن اولويت هاي بعدي اعلام و از انان ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وي به زائران توصيه کرد تا از دفاتر زيارتي ،برگه قرارداد ميان کارگزار و زائرين را مطالبه و امضا کنند تا بدين وسيله از وضع بيمه و شرايط سفر اطلاع کافي داشته باشند.

ثبت نام اين دوره مربوط به اعزام هفدهم بهمن تا دهم فرودين سال 90 است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: