پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گرگان پايتخت پياده روي جهان شد
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
مدير کل تربيت بدني گلستان ، با اشاره به حضور مردم در پياده روي خانوادگي سالجاري در گرگان گفت: براساس اعلام فدراسيون ورزش هاي همگاني، اين شهر به عنوان پايتخت پياده روي جهان انتخاب شد.

به گزارش مهر از گرگان، قربانعلي پاشا عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در گرگان افزود: گلستان اولين استاني است که دو بار در سال جاري پياده روي خانوادگي برگزار کرد و حتي پياده روي يکي از بخش هاي استان (گاليکش) نيز به صورت مستقيم از تلويزيون پخش شد.
 
وي با اشاره به حضور ورزشکاران گلستاني در مسابقات گوانگژو، افزود: در مسابقات آسيايي گوانگژو از استان گلستان 32 نفر حضور داشتند و افتخار کسب کردند.
 
مدير کل تربيت بدني گلستان تصريح کرد: قبل از دولت نهم سرانه ورزشي در استان 0.2 متر مربع بود در حاليکه در حال حاضر به 0.7 متر مربع رسيده است.
 
وي با اشاره به افتتاح 21 پروژه سالن سرپوشيده سال گذشته در استان، افزود: در هفته دولت سال جاري هفت پروژه افتتاح و در دهه فجر امسال 13 پروژه ورزشي مربوط به سفر اول و دوم افتتاح مي شود که در هر شهرستان استان بين پنج تا هفت سالن ورزشي در سفر اول و دوم مصوبه گرفته شده است.
 
پاشا اضافه كرد: در حال پيگيري سه مسابقه بين المللي واليبال، کبدي و تيرو کمان در استان در دهه فجر هستيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: