نكوداشت حجت‌الاسلام قرائتي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نكوداشت حجت‌الاسلام قرائتي
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
امروز بيش از 30 سال از زماني كه يك روحاني با زبان و بياني متفاوت و شيرين در صدا و سيما ظاهر شد و درس‌هايي از قرآن را به مردم آموخت ، مي‌گذرد و حالا انجمن آثار و مفاخر فرهنگي ايران در نظر دارد مراسم نكوداشت او را برگزار كند.

بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمين حاج‌ شيخ محسن قرائتي امروز ساعت 17:30 در حالي برگزار مي‌شود كه در اين مراسم چهره‌هايي از جمله آيت‌الله استادي، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضاييه، دكتر علي دارابي معاون سيماي رسانه ملي و حجت‌الاسلام علي‌اكبر رشاد سخن خواهند گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي از مفسران قرآن و از مبلغان شهير اسلامي است كه سال‌هاست به تدريس علوم و معارف قرآني و پرورش و تربيت طلاب مي‌پردازد.

برنامه تلويزيوني حجت‌الاسلام قرائتي با عنوان «درس‌هايي از قرآن» پنجشنبه هر هفته پس از خبر ساعت 19 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود كه تكرار آن روزهاي جمعه ساعت 14:30 از شبكه سيماي قرآن قابل مشاهده است. او همچنين مسووليت نهضت سوادآموزي كشور را بر عهده داشت؛ نهضتي كه روز گذشته سالروز تشكيل آن به فرمان حضرت امام خميني(ره) در سال 1358 بود. در سال‌هاي اخير همچنين حجت‌الاسلام قرائتي رياست ستاد اقامه نماز كشور را هم بر عهده داشته است.

مراسم بزرگداشت اين پيشكسوت و معلم قرآني كشورمان از ساعت 17:30 تا 19:30 امروز در محل تالار اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگي به نشاني خيابان ولي‌عصر، پايين‌تر از ميدان منيريه، پل اميربهادر، خيابان سرگرد بشيري، پلاك 71 برگزار مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: