زمان ثبت‌نام آزمون فراگير كارشناسي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 31
نویسنده : مولوی
سازمان سنجش كشور شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون دوره‌هاي فراگير كارشناسي سال 1390 دانشگاه پيام‌نور را اعلام كرد.

به گزارش فارس، سازمان سنجش آموزش كشور با صدور اطلاعيه‌اي خطاب به داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون دوره‌هاي فراگير كارشناسي سال 1390 دانشگاه پيام‌نور اعلام كرد كه اطلاعيه اين سازمان حاوي شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون دوره‌هاي فراگير كارشناسي سال 1390 دانشگاه پيام ‌نور از ساعت 14 (2 بعدازظهر) روز شنبه 11 دي 89 بر روي سايت سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و در نشريه پيك سنجش روزهاي دوشنبه 13 دي 89 و 20 دي 89 نيز منتشر مي‌شود.

داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام و شركت در اين آزمون ضرورت دارد با مطالعه اطلاعيه مذكور و در صورت واجد شرايط بودن، براي ثبت‌نام اقدام كنند.

بر اساس اين گزارش ، ثبت‌نام براي شركت در آزمون از طريق اينترنت اين سازمان و از روز چهارشنبه 15 دي 89 آغاز و در روز سه‌شنبه 21 دي 89 پايان مي‌پذيرد و براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده آزمون دوره‌هاي فراگير كارشناسي سال 1390 دانشگاه پيام‌نور در صبح روز جمعه 30 ارديبهشت 90 برگزار مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: