تغييرات کنکور کارشناسي فراگير
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تغييرات کنکور کارشناسي فراگير
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 33
نویسنده : مولوی
افزايش قدرت انتخاب داوطلبان آزمون کارشناسي فراگير در زمينه رشته محل ها ، افزايش رشته هاي جديد به ويژه رشته هاي فني و تغييراتي در منابع آزمون مهمترين تغييرات آزمون فراگير در دوره کارشناسي است که ثبت نام آن از چهارشنبه آغاز مي شود.

به گزارش مهر، داوطلبان دوره هاي فراگير پيام نور در سال گذشته در مقطع کارشناسي مي توانستند يک رشته را فقط در 10 مرکز پيام نور استان خود انتخاب کنند اما امسال مي توانند علاوه بر انتخاب يک رشته در 10 مرکز پيام نور استان خود، 5 مرکز از استانهاي همجوارشان را نيز انتخاب کنند البته حتما اين 5 مرکز پيام نور بايد غير از مراکز پيام نور که در مراکز استان قرار دارند، باشند.

ثبت نام دوره هاي فراگير از روز چهارشنبه 15 دي ماه آغاز مي شود و تا 21 دي ادامه دارد.
 
ثبت نام دوره هاي جديد فراگير مانند گذشته از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش انجام مي شود و داوطلبان با مراجعه حضوري به مراکز پست بايد جهت خريد کارت اعتباري 50 هزار و 700 توماني اقدام و از طريق سايت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند.
 
در مقطع کارشناسي فراگير در برخي رشته هاي مهندسي براي اولين بار دانشجو پذيرش مي شود همچنين تعداد رشته هاي هنر که متناسب با ساختار پيام نور بوده در برخي مراکز که توانمندي اش وجود داشته اضافه شده است.
 
در منابع آزمون براي رشته هايي که از سالهاي گذشته نيز دانشجوي فراگير در آنها پذيرش مي شده تغييراتي ايجاد شده است و براي انتخاب منابع آزمون رشته هاي جديد فراگير پيام نور نيز سعي شده بيشتر از منابع پيام نوري استفاده شود و آنجايي که ديگر دانشگاه پيام نور هيچ منبعي توليد نکرده است از ساير منابع موجود استفاده شده است.
 
اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرايط و ضوابط ثبت نام در کنکور کارشناسي فراگير 90 دانشگاه پيام نور شامل تاريخ و نحوه ثبت نام از روز گذشته منتشر شده است و داوطلبان براي دسترسي به اطلاعات اين آزمون مي توانند از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني
www.sanjesh.org و يا نشريه روز دوشنبه 13 و دوشنبه 20 دي ماه اقدام کنند.
 
آزمون دوره هاي فراگير کارشناسي دانشگاه پيام نور در روز جمعه 30 ارديبهشت 90 برگزار مي شود.

همچنين براساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان کنکورهاي کارشناسي ناپيوسته و کارشناسي ارشد فراگير پيام نور مي توانند طي روزهاي 26 ديماه تا 2 بهمن ماه براي ثبت نام اقدام کنند.

 
دوره هاي فراگير دانشگاه پيام نور زمان ثبت نام آخرين مهلت ثبت  نام
کارشناسي 15 ديماه 21 ديماه
کارشناسي ناپيوسته و کارشناسي ارشد 26 ديماه 2 بهمن ماه


www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: