پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزير بازرگاني از تدوين نقشه راه نان همزمان با برگزاري هفته كيفيت نان از 11 تا 17 ديماه سال جاري خبرداد.

به گزارش ايرنا، محمود دودانگه در سخناني گفت: درهفته كيفيت نان اقدامات بسيار زيادي در راستاي اطلاع رساني ، فرهنگ سازي و آماده سازي بسترهاي ارتقاي كيفيت نان صورت خواهد گرفت.

وي درعين حال گفت كه بهبود كيفيت نان و خلاقيت نان ، ‌افزايش درآمد بيشتر نانوايي‌ها را در پي خواهد داشت.

به گفته معاون وزير بازرگاني ،‌‌ اصلاح قيمت آرد و ابتكار عمل ايجادشده براي نانوايي‌ها فضاي مناسبي براي بهبود كيفيت و حركت به سمت توليد نان‌هاي متنوع و با ارزش غذايي بالا‌تر ايجاد كرده است.

وي افزود‌: ‌از آنجا كه بهبود كيفيت نان نيازمند زمان بوده و دسترسي به هدفگذاري‌هاي صورت گرفته در اين زمينه در كوتاه مدت امكان پذير نيست ، با تهيه نقشه راه و تعيين استاندارد براي نان طي يك پروسه زماني شش ماهه به هدف نهايي كه‌ همان ارتقاي كيفيت نان است دست پيدا خواهيم كرد.

دودانگه، پيشبرد برنامه‌هاي وزارت بازرگاني در اين زمينه را مستلزم همكاري دستگاه‌ها و سازمانهاي ذيربط، اتحاديه‌ها، نانوايي‌ها و مردم اعلام كرد و افزود: با تعيين استاندارد نان و اجراي برنامه‌هاي بهبود كيفيت، در آينده‌اي نزديك شاهد عرضه نان كيفي و با ارزش غذايي بالا به مردم خواهيم بود.

معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزير بازرگاني با اشاره به توليد نان‌هاي متنوع و با ارزش غذايي بالا در ساير كشور‌ها و اهميت و جايگاه نان در سبد غذايي خانوار گفت: هدفمند سازي يارانه آرد و ايجاد فضاي رقابتي موجب ايجاد خلاقيت در بين نانوايان و تنوع بخشي به نان توليدي خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: