بورس ايران در 2010 متفاوت بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بورس ايران در 2010 متفاوت بود
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
عضويت در بورس هاي جهاني ، انعقاد تفاهمنامه با بورس ساير کشورها ، پذيرش شرکت هاي جديد براساس اصل 44 ، اجراي هدفمندي يارانه‌ها و راه‌اندازي اوراق آتي سهام از مهمترين اتفاقات بازار سرمايه کشور در سال 2010 ميلادي بود.

مديرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار درباره عملکرد و اتفاقات بورس در سال 2010 ميلادي در گفتگو با مهر گفت: فدراسيون بورس ها گزارشي را در مورد وضعيت بازار سرمايه در ايران منتشر کرد که بورس کشور بر اساس آن عملکرد قابل قبولي از خود نشان داد.

حسن قاليباف اصل با بيان اينکه عملکرد بورس در سال 2010 ميلادي به مراتب بهتر از سال 2009 بوده است، افزايش حجم معاملات به ميزان بالا، افزايش بازده شاخص بورس و همچنين افزايش واگذاريها در بازار سرمايه را شاهدي بر اين مدعا عنوان کرد.

اجراي اصل 44 و هدفمندي يارانه‌ها

وي مهمترين اتفاقات بازار سرمايه کشور در سال 2010 ميلادي را راه اندازي اوراق آتي سهام و افزايش پذيرشها اعلام کرد و گفت: با توجه به اجراي سياست هاي کلي اصل 44 سال گذشته ميلادي سال پر رونقي براي بورس کشور بود.

مديرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار افزود: پذيرش هاي جديد، شرکت ها و صنايع جديد در بورس بر اساس اجراي اصل 44 باعث ايجاد فرصت هاي جديد در بازار سرمايه کشور شد که ادامه اين روند را در سال آتي ميلادي براي بورس کشور خواهيم داشت.

وي ايجاد فرصت هاي سرمايه گذاري مناسب در بازار سرمايه کشور را از ديگر اتفاقات عنوان و پيش بيني کرد که در سال 2011 با آغاز اجراي طرح تحول اقتصادي و هدفمندي يارانه ها شفافيت در بازار سرمايه افزايش يابد. 

6 تفاهمنامه بورس

قاليباف اصل از انعقاد 6 تفاهم نامه در سال گذشته ميلادي با بورس ساير کشورها خبر داد و اظهارداشت: در اين سال در اجلاس فدراسيون بورس هاي اوراق بهادار اروپايي- آسيايي (FEAS) يک تفاهمنامه با کشور سوريه منعقد کرديم.

وي با تاکيد بر اينکه بورس ايران در دو فدراسيون جهاني بورس ها (WFE) و فدراسيون بورس هاي اوراق بهادار اروپايي- آسيايي (FEAS) عضو است ، اظهارداشت: بورس کشور در برنامه هاي اين دو فدراسيون حضور فعالي داشته است.

مديرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار اضافه کرد: بورس کشور در سال 2010 ميلادي عضو هيئت مديره فدراسيون بورس هاي اوراق بهادار اروپايي- آسيايي (FEAS) شد و هم اينکه به عنوان رئيس کميته کاري اين فدراسيون مهم پذيرفته شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: