جشنواره زمستاني فروش پوشاک آغاز شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
جشنواره زمستاني پوشاک از امروز در تهران و مراکز استان ها آغاز به کار کرد که پوشاک را با 20 درصد تخفيف عرضه مي کند.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، رئيس اتحاديه کشوري پوشاک در مراسم افتتاح اين جشنواره گفت: در استقبال از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، اين جشنواره با مشارکت بيش از دو هزار واحد صنفي در تهران و 500 فروشگاه در مراکز استان ها برگزار شده است.

ابوالقاسم شيرازي افزود : براي حضور در جشنواره پوشاک که به مدت يک ماه داير است ، دو‌ هزار واحد صنفي ‌براساس تعهد و اعتبار شناسايي شده‌اند‌ که با شماره رهگيري و پارچه نوشته متمايز مي‌شوند.

شيرازي گفت : ‌برپايي جشنواره زمستاني علاوه براينکه فرصت مناسبي است تا مردم پوشاک مورد نياز خود براي اين فصل را تهيه کنند، در جبران رکود بازار نيز موثر خواهد بود.

رييس اتحاديه صنف پوشاک تهران گفت: گروهي کارشناس از اتحاديه با مراجعه به تک تک واحدهاي صنفي مشارکت‌کننده در طرح بر نصب برچسب‌ها نظارت کامل خواهند داشت.

شيرازي گفت: در جشنواره زمستانه ، امکان حضور تمام برندهاي داخلي و خارجي (نشان تجاري) وجود دارد و هيچ محدوديتي اعمال نمي‌شود.

اين فروشگاه ها در نقاط مختلف تهران از جمله ميدان هاي هفت حوض ، هفت تير و ولي عصر ،‌ امامزاده حسن و برخي مناطق ديگر شهر تهران با 20 درصد تخفيف محصولاتشان را عرضه مي کنند.

‌بازرسان و ناظران صنف پوشاک بر کيفيت و قيمت پوشاک عرضه شده در اين فروشگا ه ها نظارت کامل دارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: