تجلي قابليت‌هاي هنري بسيج در صداوسيما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رئيس سازمان صداوسيما در مراسم معرفي رئيس جديد مركز بسيج رسانه ملي،بسيج را حافظ هميشگي دستاوردهاي انقلاب خواند و توانمندي بسيج را در عرصه‌هاي مختلف ستودني توصيف كرد و گفت: بايد قابليت هاي هنري بسيج در توليدات رسانه ي ملي تجلي شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از حوزه رياست سازمان صداوسيما، آقاي عزت الله ضرغامي با اشاره به مأموريت صداوسيما در توليد آثار متنوع رسانه اي افزود: هنرمندان بسيجي رسانه‌ي ملي بايد فرهنگ بسيجي را با توليد برنامه‌هاي فاخر و تأثيرگذار به مخاطبان به ويژه نسل جوان انتقال دهند.

رئيس رسانه ملي اخلاص، اخلاق و آمادگي براي انجام مأموريت‌هاي سازماني را از مشخصات بسيجيان صداوسيما برشمرد و افزود: مركز بسيج صداوسيما در رويكرد جدي خود بايد آثار ارزشمندي در حوزه‌هاي مختلف رسانه اي توليد كند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: