اعلام اسامي مجروحان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اعلام اسامي مجروحان
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
مديرکل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با اعلام اينکه انفجار يک دستگاه خودروي بمب گذاري شده در کاظمين باعث زخمي شدن هشت نفر از هموطنان شد ، گفت: اين حادثه هيچ کشته اي به همراه نداشت.

حجت الاسلام مهدي شهسواري در گفتگو با مهر،  آخرين آمار مجروحان حادثه بمب گذاري يک دستگاه خودروي سواري و برخورد آن با اتوبوس زائران ايراني در کاظمين را هشت نفر عنوان کرد و افزود: اين زائران از استان يزد براي زيارت عتبات اعزام شده بودند.

وي افزود: اين حادثه هيچ کشته اي به همراه نداشت و هم اکنون مجروحان آن به اسامي محمد مهدي جوکار (مدير کاروان)، محمد علي حسيني نسب (روحاني کاروان)، محمد جوکار، ميرزا علي اکبر همتي، کاظم برزگري، جلال حاجي زميني، سهيل حاجي زميني و سيد محمد حسين حسيني نسب در بيمارستان بستري و تحت درمان قرار گرفته‌اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: