بلاياي طبيعي 300 هزار قرباني گرفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بلاياي طبيعي 300 هزار قرباني گرفت
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
يکي از مقامات ارشد سازمان ملل اعلام کرد که سال 2010 طي دو دهه گذشته مرگبارترين سال به لحاظ بلاياي طبيعي بود.

به گزارش مهر، مارگارت والستروم نماينده ويژه دبيرکل سازمان ملل در بخش کاهش خطرات مربوط به بلايا و رئيس استراتژي بين المللي کاهش بلاياي سازمان ملل به خبرنگاران گفت که در سال گذشته ميلادي 373 بلاي طبيعي در جهان بوقوع پيوست و اين بلايا بيش از 296 هزار کشته برجاي گذاشتند و زندگي 208 ميليون انسان را تحت تاثير قرار دادند و حدود 110 ميليارد دلار خسارات به بار آوردند.

وي افزود: اين ارقام بد هستند ولي مي توانند به عنوان آغازي براي سالهاي آتي به شمار آيند مگر آنکه ما هم اکنون اقدام کنيم .کم توجهي به حفظ محيط زيست و ساخت و سازهاي بدون برنامه قربانيان ناشي از بلاياي طبيعي را در سالهاي آتي دوچندان خواهد کرد.

زلزله هائيتي که در ديماه سال گذشته روي داد با برجاي گذاشتن بيش از 222 هزار و 500 قرباني در صدر مرگبارترين بلاياي طبيعي در سال 2010 است و پس از آن نيز موج گرماي تابستاني روسيه که 56 هزار قرباني برجاي گذاشت قرار دارد.

اندونزي، پاکستان و چين نيز در سال 2010 شاهد بيشترين و مرگبارترين بلاياي طبيعي بوده اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: