حمله مقامات فلسطيني به شبکه الجزيره
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حمله مقامات فلسطيني به شبکه الجزيره
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
مقامات ارشد تشکيلات خودگردان فلسطيني روز دوشنبه شبکه الجزيره را متهم کرده‌اند که با انتشار اسناد مربوط به مذاکرات صلح و واگذاري بخش‌هايي از بيت المقدس شرقي به اسرائيل، درصدد تضعيف دولت خودگردان است.

به گزارش آسوشيتدپرس، شبکه تلويزيوني الجزيره اسنادي را مربوط به مذاکرات بين اسرائيل و مذاکره‌کنندگان فلسطيني منتشر کرده است که براساس آن مذاکره‌کنندگان فلسطيني براي دستيابي به صلح با واگذاري بخش‌ عمده بيت‌المقدس شرقي به اسرائيل و همچنين نا مشخص ماندن سرنوشت پناهندگان فلسطيني موافق کرده‌اند.

ياسر عبد ربه، مقام ارشد سازمان آزادي بخش فلسطين، روز دوشنبه گفت: امير قطر به شبکه الجزيره براي مبارزه تبليغاتي عليه رهبري تشکيلات فلسطيني «چراغ سبز» نشان داده است.

ياسر عبد ربه گفته است که شبکه الجزيره به دنبال «بازي رسانه‌اي براي فريب مردم عادي است.»

ياسر عبد ربه همچنين تصريح کرده است گزارش شبکه الجزيره بخشي از اين مذاکرات را «انتخابي و ساختگي» منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، ياسر عبد ربه با اين حال وجود چنين توافق‌هايي را رد نکرده است.

به گفته شاهدان عيني، در شهر رام الله در کرانه باختري رود اردن، ده ها تن از طرفداران محمود عباس، رييس تشکيلات خودگردان فلسطيني تلاش کرده‌اند تا وارد دفتر شبکه الجزيره در اين شهر شوند.

طبق اين گزارش طرفداران محمود عباس در حالي که پرچم اسرائيل که بر روي آن نوشته بود «الجزيره» در دست داشتند شعار مي‌دادند «الجزيره جاسوس است.»

محمود عباس، رييس تشکيلات خودمختار فلسطيني، نيز که در قاهره به سر مي‌برد در گفت‌وگو با خبرنگاران ، شبکه «الجزيره» را به گمراه کردن مردم متهم کرد و گفت: «ماهمه چيز را شفاف مي‌گوييم و چيز محرمانه‌اي نداريم.»

صائب عريقات، مذاکره‌کننده ارشد فلسطيني، رسانه‌ها به نادرستي موضع مذاکره کنندگان فلسطيني را تفسير کرده‌اند.

وي در بيانيه‌اي تصريح کرده است: «مذاکرات با اسرائيلي‌ها شامل برخي ايده‌هايي بود که «فلسطيني‌ها هرگز با آن موافق نخواهند بود.»

عريقات اضافه کرده که «موافقتنامه‌اي بدون تاييد مردم فلسطين امضا نخواهد شد.»

بسياري از اسناد منتشر شده توسط الجزيره مربوط به مذاکرات فلسطيني‌ها با اسرائيل در دوران اهود اولمرت، نخست وزير سابق اسرائيل، در سال 2008 است.

اين نخستين رويارويي تشکيلات خوگردان فلسطيني و شبکه الجزيره نيست. پس از انتشار گزارشي در خصوص نقش احتمالي محمود عباس در مرگ ياسر عرفات، رهبر سابق فلسطيني‌ها، تشکيلات خودگردان فلسطيني در سال 2009 دفتر شبکه الجزيره را کرانه باختري را بست.

شبکه الجزيره مي‌گويد: اسناد منتشره بخش اول از يک هزار و ششصد سند درباره مذاکره صلح اعراب و فلسطيني‌ها است که  بقيه اين اسناد نيزمنتشر خواهند شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: