صفرزاده دبير فدراسيون دوچرخه‌سواري شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صفرزاده دبير فدراسيون دوچرخه‌سواري شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
در حاليکه علي زنگي‌آبادي رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري کشورمان در سفر چين به سر مي‌برد، مهرداد صفرزاده با تاييد سازمان تربيت‌بدني به عنوان دبير اين فدراسيون معرفي شد.

به گزارش مهر، با پيشنهاد علي زنگي آبادي و تاييد علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت‌بدني، مهرداد صفرزاده به سمت دبير فدراسيون دوچرخه‌‍سواري منصوب شد. اين انتصاب در حالي صورت گرفته است که رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري اين روزها تيم ملي پيست کشورمان را در مسابقات جام‌جهاني چين همراهي مي‌کند.

صفرزاده پيش از اين در سال‌هاي 79 تا 81 و در زمان رياست هاشمي، مسئوليت دبيري فدراسيون را برعهده داشته است. وي در زمان مسئوليت زنگي آبادي به عنوان مدير تيم‌هاي ملي با اين فدراسيون همکاري خود را با فدراسيون دوچرخه سواري ادامه داد. وي از خردادماه امسال و با نظر رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري از اين مجموعه جدا شد و بعد از گذشت هشت ماه با سمت دبيري، مجددا به فدراسيون بازگشت.

وي فعاليت دوچرخه‌سواري را از سال 1360 و با همراهي تيم ايران در تورهاي بين‌المللي و کسب عناوين مختلف آغاز کرد. صفرزاده به عنوان مربي، مدرس، مربي تيم ملي و مسئوليت کميته‌هاي فدراسيون از سال‌هاي 62 تا به امروز در رشته دوچرخه‌سواري فعاليت کرده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: