تاييد مذاکره ذوب‌آهن با علي کريمي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاييد مذاکره ذوب‌آهن با علي کريمي
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تائيد مذاکراتش با علي کريمي گفت: بزودي وضعيت کريمي با ذوب آهن مشخص مي‌شود.

منصور ابراهيم زاده در گفت و گو با مهر، در مورد وضعيت حضور علي کريمي در تيم ذوب آهن اصفهان گفت: در روزهاي گذشته با علي کريمي صحبت کردم و قرار شد در اين خصوص بنده با اصغر دليلي مديرعامل باشگاه هم گفتگو کنم که طي روزهاي آينده وضعيت اين بازيکن مشخص مي‌شود.

وي با بيان اينکه اگر شرايط طرفين براي همکاري مهيا باشد، خواهان حضور کريمي در ذوب آهن هستيم، اضافه کرد: علي کريمي بازيکن شاخصي است و مي‌تواند به تيم ذوب آهن در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا کمک کند اما بايد منتظر ماند تا وضعيت عقد قرارداد با اين بازيکن مشخص شود.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد ديدار تکراري اين تيم برابر مس کرمان اظهار داشت: ما منتظر راي شوراي استيناف هستيم تا وضعيت نهايي آن مسابقه را مشخص کند. البته در اين شرايط هم تمرينات خود را براي حضور در آن ديدار به بهترين شکل پيگيري کرده‌ايم.

ابراهيم زاده در پايان گفت: در بازي ذوب آهن اصفهان برابر مس کرمان اتفاقات زيادي رخ داد ولي هنوز مشخص نيست در صورت تکرار اين بازي، وضعيت محرومان آن مسابقه چگونه خواهد بود.

ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و مس کرمان که با راي کميته انضباطي تکرار خواهد شد، روز يازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان انجام مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: