آثار 310 هنرمند به جشنواره سيماي انسان در قرآن ارسال شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان گفت: آثار 310 هنرمند داخلي و خارجي براي جشنواره هنرهاي تجسمي سيماي انسان در قرآن ارسال شد.

به گزارش مهر، غلامرضا منتظري در گفتگو با خبرنگاران در گرگان افزود: 820 اثر از اين هنرمندان به اين جشنواره ارسال شد که 45 اثر مربوط به هنرمندان خارجي است.

وي اظهار داشت: در ارزيابي اوليه از مجموع 820 اثر، 316 اثر انتخاب شده است و از اين تعداد نيز، حدود 30 اثر برجسته در هفت گرايش تجسمي براي ارائه در جشنواره انتخاب شده که پس از داوري آثار رتبه هاي اول تا سوم در پايان جشنواره مورد تقدير قرار مي گيرند.

وي خاطرنشان کرد: جشنواره هنرهاي تجسمي سيماي انسان در قرآن با آثاري از هنرمندان داخل و خارج کشور، شنبه (2 بهمن) در محل نمايشگاه دائمي تالار فخرالدين اسعد گرگاني آغاز به کار مي کند.
 
منتظري ادامه داد: مراسم اختتاميه جشنواره بين المللي تجسمي سيماي انسان در قرآن و معرفي درگزگان، هفتم بهمن سال جاري با حضور قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مسئولان استاني در تالار فخرالدين اسعد برگزار مي شود.
 
وي يادآور شد: مراسم تجليل نهايي از برگزيدگان جشنواره، با حضور رئيس جمهور، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و ساير مسئولان کشوري از 16 تا 18 بهمن در تهران برگزار مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: