برپايي آيين نيايش براي شفاي احمد عزيزي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برپايي آيين نيايش براي شفاي احمد عزيزي
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 6
نویسنده : مولوی
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و توليت آستان مقدس حضرت صالح بن موسي الكاظم(ع) در ايام اربعين شهادت سالار شهيدان، آيين ويژه «نيايش اهل قلم براي شفاي احمد عزيزي» را برگزار مي‌كند.

به گزارش فارس ، احمد عزيزي شاعر اهل بيت(ع) از 15 اسفندماه 86 به دليل كاهش سطح هوشياري ناشي از تشنج، بيماري قلبي و كليوي به كما رفته است و از همان روز تاكنون در بيمارستان امام رضا(ع) در كرمانشاه بستري است.

عزيزي در چهارم ديماه سال 1337 در سر پل ذهاب كرمانشاه به دنيا آمده است. وي آثار شعر و نثر ادبي متعددي دارد و از شاعران صاحب سبك منحصر بفرد است كه اين سبك بصورت مثنوي در اثر «كفش‌هاي مكاشفه» اين هنرمند، جلوه كرده است. تمايل سبك وي به معنويت و عرفان اسلامي با فرم جديدي از مثنوي، الهام گرفته از مثنوي مولوي در شعر معاصر كم نظير است. اين سبك تاثير بسيار زيادي در شعر معاصر گذاشته است. در ضمن عزيزي از جهات شخصيتي هم با عرفان اصيل اسلامي مانوس است و عشق به اهل بيت(ع) در بيشتر آثارش موج مي‌زند.

آيين «نيايش اهل قلم براي شفاي احمد عزيزي» با حضور هنرمندان از ساعت 16 تا 17.30 روز پنجشنبه 7 بهمن ماه در شبستان مجاور سرداب مطهر آستان مقدس حضرت صالح ‌بن ‌موسي الكاظم (سلام خدا بر ايشان) براي دعاي شفاي عاجل اين هنرمند برگزار مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: