نمايندگان زن از ديدن اين فيلم شرمسار شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نمايندگان زن از ديدن اين فيلم شرمسار شدند
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
رئيس مجمع نمايندگان روحاني مجلس با انتقاد شديد از دو فيلم عصر جمعه و آتشكار گفت: ابتذال در اين فيلم ها به روشني قابل مشاهده است و وزير ارشاد بايد براي پاسخگويي در كميسيون فرهنگي و قضايي مجلس حاضر شود.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين ، محمدتقي رهبر نماينده اصفهان در مجلس در حاشيه جلسه علني امروز يكشنبه در جمع خبرنگاران با انتقاد شديد از محتواي فيلم «عصر جمعه» گفت: اين فيلم كه در حال حاضر در حال اكران است،5 سال توقيف بود و اجازه اكران به آن داده نمي شد زيرا يك فيلم مسئله داري بود.

وي افزود:اينجانب در 25 دي امسال گزارشي در مورد محتواي اين فيلم در روزنامه جمهوري اسلامي خواندم و ‌در همين رابطه به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تذكري دادم اما وزير محتواي آن را تكذيب مي كرد.

رئيس مجمع نمايندگان روحاني مجلس گفت:در اين فيلم نشان داده مي شود كه يك فرد كه در واقع نقش عمو را بازي مي كند به برادرزاده خود تجاوز مي‌كند.

رهبر گفت:حتي روزنامه همشهري نيز در تجليل از اين فيلم گزارش تهيه كرد.

وي گفت: اينجانب فردي را به سينما فرستادم تا محتواي آن را ببيند كه اين فرد پس از مشاهده فيلم محتواي بد آن را تاييد كرد.

رئيس مجمع نمايندگان روحاني مجلس در ادامه با انتقاد شديد از فيلم آتشكار گفت: اين فيلم در كميسيون فرهنگي مجلس به نمايش درآمد و نمايندگان زن مجلس كه در اين جلسه حاضر بودند با ديدن محتواي آن، جلسه كميسيون را ترك كردند چرا كه محتواي آن بسيار بد و زننده بود.

رهبر گفت:‌نمايندگان زن از ديدن اين فيلم شرمسار شدند و ما بخوبي دريافتيم كه هنر در كشور در حال ابتذال است.

وي افزود: در همين رابطه از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دعوت شد تا با حضور در كميسيون فرهنگي مجلس نسبت به اين موضوع توضيح دهد همچنين كميسيون حقوقي و قضايي مجلس نيز پيگير اين مسئله است.

يوسف اسدي – خبرنگار جام جم آنلاين



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: