پيش فروش اينترنتي بليت هاي تئاتر فجر از 6 بهمن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پيش فروش اينترنتي بليت هاي تئاتر فجر از 6 بهمن
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
پيش فروش اينترنتي بليت‌هاي بيست ونهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از ششم تا نهم بهمن ماه آغاز مي‌شود.

به گزارش ايرنا، بليت‌هاي اين رويداد هنري فقط به صورت اينترنتي پيش ‌فروش خواهد شد.

در اين دوره از جشنواره با جايگزين شدن فروش اينترنتي به جاي فروش روزانه بليت از گيشه تالارهاي ميزبان، پيش فروش اينترنتي بليت‌ها در روزهاي 6، 7، 8 و 9 بهمن ماه انجام مي‌شود.

‌پيش فروش بليت‌هاي بيست‌ونهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از طريق سامانه فروش اينترنتي بليت تئاتر به نشاني www.gishetheater.com و واريز مبلغ در همين سامانه امكان ‌پذير است.

متقاضيان بايد با در دست داشتن نسخه چاپي تاييد خريد خود و همچنين كارت ملي طي روزهاي 16 و 17 بهمن‌ ماه از ساعت 10 تا 17 به گيشه تئاتر شهر مراجعه و بليت‌هاي پيش خريد شده خود را دريافت كنند.

بيست‌ونهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از 16 بهمن ماه تا يكم اسفند ماه در تهران و به صورت همزمان در استان هاي البرز، خراسان شمالي، گلستان و گيلان برگزار مي‌شود. 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: