راهيابي آثار200شاعر به جشنواره شعر فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهيابي آثار200شاعر به جشنواره شعر فجر
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
دبير علمي پنجمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر از راهيابي آثار بيش از 200 شاعر به دبيرخانه اين جشنواره خبر داد.

محمود اکرامي‌فر در گفتگو با مهر، به بررسي روند ارزيابي آثار در جلسه امروز دوشنبه 4 دي شوراي سياستگذاري جشنواره شعر فجر اشاره کرد و گفت: در اين جلسه درباره ترکيب نهايي هيئت داوران مشورت هايي صورت گرفت.

وي افزود: تاکنون با تعدادي از چهره‌هاي فعال حوزه شعر مذاکره شده و قرار است با افراد ديگري نيز وارد مذاکره شويم و به دلايلي مانند بُعد مسافت و حضور برخي از اين افراد در شهرستانهاي دور هنوز ترکيب نهايي هيئت داوران مشخص نشده است.

دبير علمي پنجمين جشنواره شعر فجر در همين حال از پايان مرحله نيمه نهايي داوري آثار اين دوره خبر داد و گفت: در پايان داوري هاي اين مرحله از هر گروه حدود 40 تا 50 شاعر و در واقع هر گروه حدود 400 اثر به مرحله نهايي راه يافته است.

اکرامي‌فر اضافه کرد: با توجه به اينکه آثار در 4 گروه داوري مي‌شود مجموعاً آثار بيش از 200 شاعر به مرحله نهايي راه پيدا کرده است. تا چند روز ديگر داوران مرحله نهايي مشخص خواهند شد و داوري اين مرحله از اواسط هفته بعد آغاز مي‌شود.
 
امسال علاوه بر بخش هاي سابق (شعر کودک و نوجوان، کلاسيک و نو) ترانه‌ها، تصنيف ها و سرودها نيز در بخشي تازه با همين عنوان به رقابت مي‌پردازند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: