بازگشت كانتونا به فوتبال پس از 14 سال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازگشت كانتونا به فوتبال پس از 14 سال
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
اريك كانتونا ، اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه منچستريونايتد انگليس كه در 31 سالگي وداعي تلخ با دنياي قهرماني داشت پس از 14 سال به صحنه فوتبال بازگشت؛ او مدير فوتبال باشگاه نيويورك كاسموس آمريكا شد تا پا جاي بزرگاني همچون پله و بكن‌باوئر بگذارد.

كانتونا كه فوتبالش را در سال 1983 با باشگاه اوسر فرانسه شروع كرد، حد فاصل سال‌هاي 92 تا 97 حرف اول و آخر منچستريونايتد را مي‌زد و در حالي كه آلكس فرگوسن لقب كليد شياطين سرخ را به او داده بود در كمال تعجب همگان امه ژاكه، سرمربي وقت فرانسه هرگز از او در تيم ملي استفاده نكرد تا كانتوناي افسانه‌اي كه روياي بازي در جام‌جهاني 98 مقابل ديدگان هوطنانش را از دست داده بود، چنان آزرده خاطر شود كه قيد فوتبال را بزند.

كانتونا كه بعد از آن تاريخ تنها فعاليت فوتبالشي‌اش سرمربيگري كوتاه مدت تيم فوتبال ساحلي فرانسه بود نيم نگاهي هم به دنياي هنر داشت و در فيلم پليس به ايفاي نقش پرداخت.باشگاه كاسموس در دهه 1970 با در اختيار داشتن بازيكناني مانند پله( برزيل)، بكن باوئر(آلمان) و يوهان نيسكنس(هلند) قدرت اول فوتبال ايالات متحده بود.

كانتونا در گفتگو با سايت اين باشگاه در اين باره تصريح كرد:از اين‌كه به باشگاه اسطوره‌اي نيويورك كاسموس پيوستم، خيلي خوشحالم. اين يك پروژه بزرگ و فوق‌العاده است. كاسموس، باشگاهي قدرتمند با گذشته‌اي درخشان است. اين باشگاه تركيبي از فوتبال و هنر است. من هركاري بتوانم انجام خواهم داد تابار ديگر به تيم اول آمريكا تبديل شود، چرا كه هدف ما تبديل شدن به يكي از بهترين باشگاه‌هاي جهان است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: