ازبك‌ها هم راهي نيمه‌نهايي شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ازبك‌ها هم راهي نيمه‌نهايي شدند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
ازبكستان با شكست اردن، دومين تيم راه يافته به همراه ژاپن به دور نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيا در قطر شناخته شد.

به گزارش ايسنا، تيم‌هاي ملي فوتبال ازبكستان و اردن برگزار كننده دومين ديدار دور يك چهارم نهايي پانزدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا بودند. در اين ديدار كه به داوري عبدالله بشير در ورزشگاه خليفه دوحه برگزار شد، ازبك‌ها با پيروزي 2 بر يك خود برابر اردن، پس از ژاپن دومين تيم راه يافته به دور نيمه‌نهايي شناخته شدند.

باكائف با دو گلي كه در دقايق 46 و 48 بازي به ثمر رساند، ازبك‌ها را در جمع چهار تيم پاياني جام پانزدهم ملت‌هاي آسيا قرار داد. بشار ياسين در دقيقه 58 براي اردن گلزني كرد اما تك گل او مانع از شكست و حذف تيمش از رقابت‌ها به ميزباني قطر نشد.

به اين ترتيب، ژاپن با شكست 3 بر 2 قطر و ازبكستان با پيروزي 2 بر يك برابر اردن، دو تيم عربي حاضر در دور يك چهارم نهايي را كنار زدند تا عراق تنها تيم عرب باقيمانده در رقابت‌ها باشد.

شنبه در ادامه ديدارهاي دور يك چهارم نهايي، استراليا با عراق روبرو مي‌شود و به دنبال آن ايران با كره‌جنوبي بازي خواهد كرد. برنده ايران و كره‌جنوبي در نيمه‌نهايي بايد با ژاپن روبرو شود، ازبكستان هم با پيروز ديدار استراليا و عراق پيكار خواهد داشت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: