دل مردم را شاد كنيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دل مردم را شاد كنيد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
علي سعيدلو معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني در ديدار با اعضاي تيم ملي فوتبال ايران گفت: با اتحاد و همدلي مقدمات پيروزي برابر كره جنوبي را فراهم و دل مردم ايران اسلامي را شاد كنيد.

به گزارش ايرنا، علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني به همراه مهرداد سراجي ، حبيب كاشاني و علي كفاشيان  ظهر امروز شنبه با ملي پوشان و كادر فني تيم ملي فوتبال ديدار كرد.

سعيدلو در اين ديدار خاطرنشان كرد: از پيروزي هاي گذشته و رسيدن به مرحله يك چهارم نهايي بسيار خوشحالم و اميدوارم امشب نيز توان خود و فوتبال ايران را نشان بدهيد.

رييس سازمان تربيت بدني با ابراز خوشحالي از نتايج ديدارهاي قبلي تيم ملي گفت: همدلي و اتحاد رمز پيروزي شما در چند بازي اخير بوده است و اميدوارم با حفظ اين همدلي مقابل كره جنوبي هم به پيروزي برسيد و دل مردم ايران را شاد كنيد.

سعيدلو همچنين دقايقي با افشين قطبي سرمربي تيم ملي صحبت كرد و از وضعيت تيم ملي جويا شد.

سرمربي تيم ملي ايران نيز با قدرداني از حضور معاون رييس جمهوري در اردوي تيم ملي ابراز اميدواري كرد كه ايران در بازي امروز برنده شود.

سرمربي تيم ملي اظهار داشت: همدلي بين بازيكنان به اندازه‌اي است كه من با اطمينان مي‌توانم قول پيروزي ايران در بازي امروز را بدهم.

در پايان اين ديدار سعيدلو خطاب به بازيكنان گفت: بعد از پيروزي مقابل كره جنوبي به همراه علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال در رختكن تيم ملي حاضر خواهم شد تا پاداش بازيكنان را اهدا كنم.

ديدار تيم هاي ايران و كره جنوبي در چارچوب مرحله يك چهارم نهايي مسابقات جام ملت هاي آسيا امروز در ساعت 19:55 در ورزشگاه قطر اسپورت برگزار مي شود .



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: