وداع تلخ تيم ملي با جام ملت‌هاي آسيا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وداع تلخ تيم ملي با جام ملت‌هاي آسيا
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
در شبي كه كره‌اي‌ها شايسته‌تر از ما نشان دادند، تيم ملي با يك گل مغلوب حريف صاحبنام خود شد تا روياي قهرماني پس از 35 سال همچنان دست نيافتني باقي بماند.

تركيب اوليه افشين قطبي براي بازي با كره‌جنوبي همان تركيب بازي با عراق بود بعلاوه اين دو تغيير؛ محمدرضا خلعتبري به جاي مسعود شجاعي و كريم انصاري‌فرد به جاي محمد غلامي. با اين حال تركيب ايده‌آل قطبي براي يك هماوردي پاياپاي با كره‌اي‌ها حداقل در نيمه اول، يك تركيب ايده‌آل نبود. چشم بادامي‌ها 45 دقيقه تمام تيم ما را تحت فشار گذاشتند و با در اختيار گرفتن مالكيت توپ و سانتر از جناحين بارها تا آستانه تهديد كردن دروازه رحمتي پيش روي كردند. در دقيقه 28 اين نيمه تنها موقعيت گل ما از روي ارسال خلعتبري و ضربه‌اي سري كه مدافع كره به اشتباه به سمت دروازه خودشان زد حاصل شد.

تيم ملي در نيمه دوم با يك تغيير وارد ميدان شد؛ خسرو حيدري به جاي محمد نصرتي. اين تعويض تا حدودي غلامرضا رضايي را در جناح راست آزاد كرد و همين موضوع سبب شد در نيمه دوم و از دقيقه 65 شاهد بازي بهتري از تيم ملي باشيم. با اين حال كره‌اي‌ها در اين نيمه هم نمايشي بهتر از تيم ما داشتند و با وجود آن‌كه در خلع موقعيت روي دروازه ما موفقيت چنداني نداشتند، اما فشار آنها روي خط دفاعي ما احساس مي‌شد. ضربات سري كه هادي عقيلي، سيدجلال حسيني و حتي احسان حاج صفي به دفعات زودتر از مهاجمان كره زدند تا دروازه ما از خطر باز شدن مصون بماند نشان از برتري كره در اين نيمه داشت. قطبي در دقيقه 75 كريم انصاري‌فردي را كه تقريبا هيچ توپي نصيبش نشده بود از زمين بيرون كشيد تا با آوردن مسعود شجاعي تعادل را در مركز ميدان برقرار كند.

با اين تعويض تيم ملي 15 دقيقه پاياني را هم با استرس ناشي از حملات كره سپري كرد، اما شرايط در وقت اضافه اول هم كم و بيش بدون تغيير ماند. كره‌اي با پاس‌هاي سالم بيشتر و دوندگي بيشترشان در نيمه اول وقت اضافه بازي ملي‌پوشان ما را تحت تاثير قراردادند و در نهايت در آخرين دقيقه اين 15 دقيقه مزد برتري‌شان را با گل «يون بيت گارام» كه از روي شوت از پشت هجده قدم به دست آمد، گرفتند.

تيم ملي براي جبران اين گل 15 دقيقه زمان داشت، اما بازي احساسي ملي‌پوشان ما و دفاع كره‌اي‌ها اجازه نداد در اين دقايق باقي‌مانده هم صاحبت موقعيت گل شويم. و به اين ترتيب تيم ملي پس از 3 برد پياپي در مرحله گروهي وداعي تلخ با جام ملت‌هاي آسيا داشت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: