از برنامه برتر شبکه جهاني سحر تقدير شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
از برنامه برتر شبکه جهاني سحر تقدير شد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
در مراسم تجليل از فعالان رسانه اي در انعکاس" حماسه آزادسازي سوسنگرد" از شهباز زمان ، تهيه کننده برنامه" سلام تهران" شبکه جهاني سحر تجليل شد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه سحر، در مراسمي که روز يکشنبه در سالن غدير سازمان عقيدتي سياسي ارتش برگزار شده و طي آن از فعالان رسانه اي مؤثر در انعکاس شايسته" سالگرد آزاد سازي سوسنگرد" در ايام بزرگداشت اين حماسه سرنوشت ساز دفاع مقدس تقدير بعمل آمد، شهباز زمان تهيه کننده برنامه" سلام تهران" اين شبکه از جمله بهترين هاي صدا و سيماي ج.ا.ا. در تهيه و انتشار گزارش هاي تصويري درباره فتح سوسنگرد در پوشش مطلوب اين رويداد معرفي شد.

در اين آئين که به همت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس و با انگيزه تحکيم تعامل ميان رسانه ها و نيروهاي مسلح ج.ا.ا. همچنين تقويت برنامه سازي در حوزه خاطرات و مقاطع تعيين کننده دوران دفاع مقدس برگزار شد، از صدا و سيماي ج.ا.ا.؛ مجيد آخوندي معاون سياسي سازمان، اردشير زابلي زاده مدير شبکه خبر، شهباز زمان تهيه کننده شبکه سحر و حبيب ا.. والي نژاد مدير گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه اول سيما مورد تجليل قرار گرفتند.

" سلام تهران" عنوان برنامه اي است از سيماي کردي شبکه جهاني سحر که ساعت 20.30( به وقت تهران) روزهاي دوشنبه هر هفته در قالب پخش زنده و مستقيم، موضوعات و مسايل روز، مناسبتها و تحولات سياسي و فرهنگي و آخرين رويدادهاي ايران و عراق را با حضور کارشناسان مجرب مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: