سيمافيلم ، فيلم مي شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سيمافيلم ، فيلم مي شود
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
مجتبي قاسمي، کارگردان مستند سيمافيلم گفت: به زودي نخستين ساخت مستند داستاني پيرامون "مرکز سيمافيلم" به پايان مي رسد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، مجتبي قاسمي، کارگردان اين مستند درباره وضعيت آن افزود: تصويربرداري کار تمام شده و تا چند روز ديگر،مراحل فني آن نيز به پايان مي رسد.در حال حاضر براي انجام گفتار متن کار به دوبلور مناسب فکر مي کنيم.

به گفته اين مستند ساز،احسان فرخي نژاد،مراحل گرافيکي و انيميشن کار را انجام مي دهد و علي خزايي راوري نيز تدوين آن را بر عهده دارد.

قاسمي در اين باره توضيح داد: لوگوي سيمافيلم که در ابتداي توليدات آن نمايش داده مي شود، به صورت سه بعدي بوده که براي آن وله اي نيز ساخته ايم.کار بيشتر به صورت کروماکي تصويربرداري شده که تاريخچه اين مرکز را در برمي‌گيرد. به همين دليل، تقريبا تمام گفتگو هايي که انجام شده با مديران و روساي پيشين مرکز سيمافيلم بوده و در آن چندان به مديران فعلي پرداخته نشده است.

اوافزود: گفتگو هايي با مديران داخلي فعلي نيز انجام شده که بيشتر به منظور جمع آوري اطلاعات بوده است.

تاريخ شكل گيري مرکز سيمافيلم با استفاده از گفتگو، عكس، فيلم، انيميشن و پوستر طي يك مستند داستاني40دقيقه اي به تصوير كشيده شده که در آن محمد مهدي حيدريان، عليرضا رضاداد، مجيدرضا بالا، ايرج تقي پور، فرزاد كاشف، محمدرضا اصلاح، علي اصغر فهيمي فر،حسن اسلامي مهر، صادق پهلوان زاده و ... به روايت تاريخچه اين مرکز در دوران مديريت خودشان پرداخته اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: