مسئله فلسطين و مقاومت غزه ، معياري براي سنجش مدعيان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
همايش بين‌المللي فلسطين «غزه نماد مقاومت‌» با حضور شرکت‌کنندگاني از 30 کشور دنيا صبح امروز در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي حوزه رياست رسانه ملي ، مهندس عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما در افتتاحيه اين همايش با تشريح ابعاد الهي و مردمي انتفاضه مردم فلسطين گفت: امروز فلسطين يک منطقه جغرافيايي و متعلق به صاحبان آن سرزمين نيست ، بلکه به عنوان آرماني مقدس و نمادي براي تحقق ارزش‌هاي انساني و الهي و سمبل مبارزه با زورگويان جهاني مطرح است.

آقاي ضرغامي با اشاره به شکست تحقير آميز رژيم صهيونيستي در جنگ 22 روزه عليه مردم غزه گفت : استکبار و هم‌پيمانان او در منطقه و در سطح جهاني از هيچ کمک مادي و معنوي و رسانه‌اي براي در هم شکستن مقاومت مردم غزه کوتاهي نکردند ولي اعتقاد عميق فرزندان فلسطين به ثمره اعجاب‌انگيز مقاومت و تحقق وعده‌هاي الهي به پيروزي نهايي ؛ حماسه ديگري براي آنان خلق کرد .

رئيس رسانه ملي با مقايسه انقلاب فلسطين و انقلاب اسلامي ايران گفت : نهضت تاريخي امام خميني و دهه فجر پيروزي انقلاب ايران متعلق به همه آزادي‌خواهان دنياست و راهي که براساس ايمان به وعده الهي و استقامت در مقابل دشمنان گشوده شده جز به پيروزي ختم نخواهد شد.

آقاي ضرغامي وظيفه همه روشنفکران ، متفکران ، هنرمندان و اصحاب رسانه را آگاه سازي افکار عمومي و ترسيم حقانيت آرمان‌هاي ملت فلسطين و بيان عمق جنايات رژيم صهيونيستي دانست و از آنان خواست بدون هراس از اقدامات گسترده هزاران شبکه رسانه‌اي استکبار جهاني به روشنگري و مقابله با آنان بپردازند و بدانند که چون از حق و حقيقت دفاع مي‌کنند غلبه نهايي با آنان است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: