برنامه‌هاي شبكه 2 در دهه فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برنامه‌هاي شبكه 2 در دهه فجر
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
شبكه 2 سيما مانند سال‌هاي گذشته براي گراميداشت ايام دهه فجر، ويژه برنامه‌هايي را تهيه كرده كه در اين ايام پخش مي‌شوند.مجموعه تلويزيوني بچه‌هاي بهشت به كارگرداني خسرو معصومي و تهيه‌كنندگي فرزاد كاشف يكي از اين آثار است كه در دهه فجر روي آنتن مي‌رود.

اين مجموعه به سفارش سيمافيلم تهيه شده و مضمون آن اجتماعي و روايت روزهاي مبارزات مردمي براي دستيابي به پيروزي انقلاب است.

در اين سريال خاطرات يك نوجوان دبيرستاني به تصوير كشيده مي‌شود كه به نوعي درگير شرايط روزهاي باقيمانده تا پيروزي انقلاب مي‌شود.

فيلمنامه بچه‌هاي بهشت را محمد رضايي‌راد نوشته و در 13 قسمت 50 دقيقه‌اي در ايام دهه فجر از شبكه 2 روي آنتن مي‌رود.

در اين سريال حسين محجوب، سيامك اطلسي، جمشيد جهانزاده، مريم كاظمي، شيوا خسرومهر، ناصر آقايي، صالح ميرزاآقايي، مريم بوباني، جمال اجلالي، ميرصلاح حسيني، روح‌الله مفيدي، اكبر معززي، كاظم هژيرآزاد، بيژن افشار، باقر صحرارودي، كامران فيوضات، اسماعيل سلطانيان، زهره صفوي و نقي سيف‌جمالي بازي كردند.

فيلم تلويزيوني «صلات ظهر» هم كاري از گروه فيلم و سريال شبكه 2 سيماست كه به كارگرداني و تهيه‌كنندگي افشين صادقي از شبكه 2 پخش خواهد شد.

اين فيلم داستان 2 دوست به‌نام يحيي و بهروز را به تصوير مي‌كشد كه دوستي آنها به دوران نوجواني باز مي‌گردد يحيي جانبازي است كه هم‌اكنون در شغل وكالت روزگار سپري مي‌كند و با دريافت پرونده‌اي كه ردپاي دوست قديمي‌اش بهروز در آن ديده مي‌شود وارد ماجرايي تازه مي‌شود.

فيلمنامه«صلات ظهر» به قلم مجيد مافي و سعيد نعمت‌الله به نگارش درآمده و مجيد مشيري، اصغر همت، بهرام ابراهيمي، فريبا نادري، روشنك گرامي، نسرين نكيسا، ارسلان قاسمي، كاوه آهنگر، رضا رضوي و حسين رجايي از بازيگراني هستند كه در اين فيلم به ايفاي نقش مي‌پردازند.

فيلم تلويزيوني «صلات ظهر» چهارشنبه 13 بهمن همزمان با دومين روز از آغاز سي و دومين فجر انقلاب اسلامي و رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبي (ع) از شبكه 2 سيما پخش مي‌شود.

برنامه‌هاي ديگر

«عبور» هم عنوان برنامه‌اي از گروه سياسي شبكه 2 سيماست كه به بررسي چگونگي پيروزي انقلاب مي‌پردازد. اين برنامه در 10 قسمت 25 دقيقه‌اي به كارگرداني و تهيه‌كنندگي علي تاجيك براي پخش در ايام دهه فجر آماده شده است.

«پله 32» به تهيه‌كنندگي علي‌اكبر ذاكري برنامه‌اي ديگر از گروه سياسي شبكه 2 سيماست كه در آستانه سي‌و‌دومين فجر انقلاب اسلامي در 9 قسمت 25 دقيقه‌اي با بخش‌هاي متنوعي چون پخش فيلم‌هاي شاخص و فاخر با مضمون انقلاب اسلامي همچون «ترن»: ساخته مرحوم امير قويدل، «تشريفات»: ساخته مهدي فخيم‌زاده، «خانه عنكبوت» كاري از عليرضا داوودنژاد و... به استقبال ايام خجسته فجر مي‌رود.

برنامه‌هاي «روز از نو»، «غيرمنتظره» و «تصوير زندگي» هم كاري از گروه اجتماعي، اقتصاد و ورزش شبكه 2 سيما در ايام دهه فجر است كه با پخش سرود، نماهنگ، آهنگ‌هاي انقلابي، خاطرات ورود امام به ميهن، گزارش‌هاي مردمي، گفت‌وگوهاي متفاوت متناسب با شخصيت‌هاي مختلف پيرامون ايام خجسته دهه فجر و پخش مستندهايي درباره اين ايام، سي و دومين فجر انقلاب اسلامي را به جشن مي‌نشينند.

گروه كودك و نوجوان نيز با پخش برنامه‌هاي «عصرانه» به تهيه‌كنندگي اكرم معصومي، «شيب تند» به تهيه‌كنندگي نويد محمودي، «زنگ بهار» به تهيه‌كنندگي مسعود روشن پژوه، «شادونه در سرزمين دونه‌ها» به تهيه‌كنندگي علي‌اكبر ذاكري، «زنگ كتاب» به تهيه‌كنندگي خديجه شهبازي، «مسابقه رنج و گنج» به تهيه‌كنندگي حميدرضا توسلي و «بچه‌ها بياييد تماشا» به تهيه‌كنندگي سوسن كرامتي و ژاله موقر ايام فرخنده انقلاب را گرامي مي‌دارد. برنامه عصرانه در 10 قسمت 45 دقيقه‌اي به روايت خاطراتي از انقلاب و بررسي ويژگي‌هاي يك رهبر مي‌پردازد.

برنامه «شيب تند» در 50 قسمت كه 7 قسمت آن در ايام دهه فجر پخش خواهد شد با مضمون طنز سعي دارد با نگاهي به روزهاي زندگي نوجوانان، مسائل و مشكلات دوران نوجواني را بررسي كند كه حسين رفيعي، رابعه اسكويي و سوسن پرور از جمله بازيگران آن هستند.

برنامه «زنگ بهار» نيز در 6 قسمت 20 دقيقه‌اي ساخت كاردستي توسط بچه‌هاي يك مدرسه و روايت خاطرات از دوستانشان را به تصوير مي‌كشد.

برنامه «شادونه در سرزمين دونه‌ها» برنامه‌اي تركيبي است كه در 120 قسمت تهيه شده و 7 قسمت 45 دقيقه‌اي آن در دهه فجر از شبكه 2 روي آنتن مي‌رود. اين برنامه با ايجاد فضاي شاد و فانتزي به مخاطبان خردسال با بخش‌هاي متنوع و نمايشي به معرفي تازه‌ترين كتاب‌هاي منتشر شده در حوزه ادبيات كودك و نوجوان مي‌پردازد.

«رنج و گنج» مسابقه‌اي زنده است كه در ايام دهه فجر در 100 قسمت 60 دقيقه‌اي بين كودكان فرهيخته استان‌هاي مختلف برگزار مي‌شود.

همچنين برنامه «بچه‌ها بياييد تماشا» نيز با آيتم‌هاي متنوع، مفرح و شاد در دهه فجر به آموزش برخي ارتباطات اجتماعي به كودكان از جمله حضور در گروه دوستان در مهدكودك‌ها، مدارس و حتي حضور در يك جشن تولد مي‌پردازد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: