سريال مختارنامه مسابقه برگزار مي‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سريال مختارنامه مسابقه برگزار مي‌کند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
سريال مختارنامه با هدف تقدير از بينندگان فعال و پي گير خود از اين هفته و همزمان با پخش قسمت هفدهم اين سريال تلويزيوني، مسابقه اي ويژه برگزار خواهد کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از روابط عمومي اين سريال تلويزيوني، از جمعه اول بهمن ماه و همزمان با پخش قسمت 17 اين سريال تلويزيوني، همه علاقمندان در هر رده سني و با هر نوع تحصيلاتي مي توانند در اين مسابقه شرکت کنند. شکل اجراي مسابقه نيز اينگونه است که پس از پخش هر قسمت از سريال در جمعه شب ها، علاقمندان مي توانند نظر، ديدگاه و تحليل خود در خصوص جنبه هاي مختلف آن قسمت همچون: جنبه هاي فني، هنري، بازي بازيگران، داستان و فيلم نامه، نحوه روايت، نکات تاريخي و... را در قالب يادداشتي حداکثر 350 کلمه اي نوشته و حداکثر تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه همان هفته، مطلب مذکور را به نشاني info@mokhtarnameh.com ايميل کنند.

فرصت چهار روزه در اين جهت در اختيار مخاطبان سايت مختارنامه قرار داده شده که ممکن است برخي از بينندگان امکان تماشاي سريال در روز جمعه را نداشته باشند. به همين دليل اين مخاطبان مي توانند در روزهاي يکشنبه و دوشنبه نيز بيننده اين سريال بوده و مطلب خود را به سايت ارسال نمايند.

بر اساس اين گزارش، مسابقه مذکور به صورت هفتگي و بر اساس قسمت پخش شده در همان هفته برگزار مي شود. در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه نيز کليه مطالب ارسال شده توسط هيات کارشناسي بررسي و 5 مطلب برگزيده معرفي و اسامي آنها بلافاصله پس از پخش قسمت جديد سريال، در جمعه شب بر روي سايت قرار داده خواهد شد. جوايز اين برندگان نيز در طول هفته براي آنها ارسال خواهد شد.

ضمنا مطالب برگزيده نيز در صورت تمايل نويسندگان آنها، با نام و مشخصات آنها در بخش ويژه اي بر روي سايت منتشر خواهد شد.

براي شرکت در اين رقابت بايد به چند نکته توجه کرد:

الف: مطلبي که نوشته مي شود حتما بايد به نام حقيقي افراد بوده و توسط خود آنها نوشته شده باشد.

ب: در صورت احراز شايستگي، از طرف سايت مختارنامه صرفا دارنده نشاني ايميل نويسنده آن مطلب شناخته مي شود و جايزه به آن فرد تعلق خواهد گرفت. بنابراين از ارسال مطلب با ايميل ديگران پرهيز نماييد.

ج: در هر مطلب بايد نام و نام خانوادگي، شهر محل سکونت و شماره تلفن نويسنده ذکر شده باشد. در صورت تمايل براي انتشار مطلب بر روي سايت حتما اين جمله در مطلب قيد شود: « موافق انتشار مطلب بر روي سايت هستم».

د: در بخش «موضوع» يا همان « Subject » حتما اين عبارت قيد شود: (پاسخ مسابقه .....)

گفتني است مطالب برگزيده هر هفته در بخش ويژه اي بر روي سايت سريال مختارنامه انتشار و به 5 مطلب برگزيده به تشخيص هيات کارشانسي جوايزي اهداء خواهد شد.

ه: مطالبي که پس از ساعت 10 صبح روز سه شنبه ارسال گردد و يا مربوط به قسمت هاي ديگر سريال باشد، از دور رقابت حذف خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: