صالحي وزير خارجه مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صالحي وزير خارجه مي‌شود
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
همه‌ي شواهد و قرائن نشان از معرفي علي اكبر صالحي سرپرست وزارت خارجه به عنوان وزير خارجه به مجلس دارد.

به گزارش جام جم آنلاين پس از آن كه منوچهر متكي وزير خارجه بركنار شد صالحي كه رياست سازمان انرژي هسته‌اي را بر عهداه داشت به عنوان سرپرست وزارت خارجه از سوي احمدي نژاد معرفي شد.

اكنون كه بيش از يك ماه از سرپرستي صالحي در وزارت خارجه مي‌گذرد گفته مي‌شود كه قرار است صالحي در همين هفته به عنوان وزير خارجه به مجلس معرفي شود.

معاون پارلماني رئيس جمهور در همين زمينه از تقديم نامه معرفي صالحي به عنوان وزير پيشنهادي وزير خارجه در همين هفته به مجلس خبر داد.

محمدرضا ميرتاج الديني معاون پارلماني رئيس جمهور در حاشيه جلسه علني امروز يکشنبه اعلام کرد رئيس جمهور در هفته جاري در نامه اي علي اکبر صالحي را به عنوان وزير پيشنهادي خارجه به مجلس معرفي خواهد کرد.
    
محمود احمدي بيغش عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي نيز در گفت‌وگو با فارس، در خصوص معرفي علي اکبر صالحي سرپرست وزارت علوم خارجه به عنوان وزير توسط محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور کشورمان به مجلس شوراي اسلامي گفت: رئيس جمهور يکشنبه يا دوشنبه گزينه وزارت خارجه را معرفي خواهد کرد.

وي افزود: علي اکبر صالحي قطعاً گزينه آقاي احمدي‌نژاد براي پست وزارت امور خارجه مي‌باشد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص اينکه نمايندگان نسبت به معرفي صالحي چه نظري دارند، گفت: اگر وي معرفي شود مطمئناً با رأي بالايي پست وزارت خارجه را کسب خواهد کرد.

هم اكنون گزينه‌ي جدي ديگري براي تصدي وزارت خارجه مطرح نيست.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: