ابتدايي‌ها فقط 5روز به مدرسه مي‌روند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ابتدايي‌ها فقط 5روز به مدرسه مي‌روند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 2
نویسنده : مولوی
وزير آموزش و پرورش درباره تعطيلي مدارس در روز پنجشنبه گفت: در صورت تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي دانش آموزان ابتدايي پنج روز به مدرسه مي روند اما فعاليت مدارس در طول 6 روز هفته به جاي خود باقي است.

حميدرضا حاجي بابايي در حاشيه همايش جوانان حامي فلسطين که پيش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد در پاسخ به مهر درباره تعطيلي مدارس در روز پنجشنبه گفت: تصميم داريم ساختار دوره ابتدايي را در شورايعالي انقلاب فرهنگي بررسي کنيم که البته هنوز نظر قطعي داده نشده و در صدديم ابتدا کارشناسان نظر خود را مبني بر اينکه آيا اصولا دانش آموز ابتدايي بايد از شنبه صبح تا پنجشنبه ظهر در مدارس حضور داشته باشد يا خير ارائه کنند.

وي ادامه داد: طبق قانون ساعات درسي دانش آموزان ابتدايي 24 ساعت است و معلم ابتدايي هم بايد همين ميزان تدريس کند اما اکنون بحث اين است که اين 24 ساعت را مي توان در پنج روز تقسيم کرد يا بايد همان 6 روز باشد؟

حاجي بابايي تصريح کرد: از طرفي مدرسه هم تعطيل نمي شود چرا که معلم ابتدايي بايد يک روز را به کسب آمادگي براي حضور در کلاس اختصاص دهد و دوره هاي آموزشي ببيند.

وزير آموزش و پرورش افزود: اگر شيوه جديد تصويب شود مدرسه 6 روز فعاليت دارد اما دانش آموزان پنج روز به مدرسه مي روند و آن روز براي برنامه ريزي و کارهاي آموزشي معلمان است که البته اين نظر قطعي نيست و بايد کارشناسي شود.

حاجي بابايي درباره تاخير در پرداخت حقوق معلمان حق التدريس نيز گفت: ديروز مشکلي ديروز داشتيم که امروز حل شد. نامه اي را به خزانه کل کشور داده بوديم که به بانک مرکزي ارسال شد و امروز صبح مبلغ 150 ميليارد تومان به حساب همه استانها بابت همه بدهکاري ها اعم از حقوق حق التدريسها، عائله مندي کارکنان، اضافه کاري و.. پرداخت شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: