يک درس جديد براي دانشجويان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
يک درس جديد براي دانشجويان
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 2
نویسنده : مولوی
رئيس مرکز فرهنگ، آداب و ميراث پزشکي وزارت بهداشت با اشاره به منابعي که براي آشنايي دانشجويان پزشکي با تاريخ استفاده مي‌شود از تدوين منبع درسي پزشکي در فرهنگ و تمدن اسلام و ايران خبر داد.

دکتر محمدرضا شمس اردکاني در گفتگو با مهر افزود: منبع درسي «پزشکي در فرهنگ و تمدن اسلام و ايران» در کار مشترکي از سوي سه نهاد تهيه شده و از ترم آينده تحصيلي در دانشگاههاي علوم پزشکي ارائه مي شود. 

وي خاطرنشان کرد: اين منبع درسي از سوي فرهنگستان علوم پزشکي، شوراي‌ عالي انقلاب فرهنگي و نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها تهيه شده است و در دانشگاهها به صورت اجرايي از بهمن ماه ارائه مي شود.

شمس اردکاني افزود: ما در ايران منابع طبي و دانشمندان بسيار زيادي داريم که علاوه بر اينکه دانش توليد خود را داشته اند در عين حال حامل دانش پزشکي ديگران نيز نبوده ايم.

وي گفت: ما همواره در طول تاريخ پزشکي توليد کننده دانش جديد بوديم و بر همين اساس قابليت توليد دانش پزشکي بر اساس منابع طب سنتي را نيز داريم.

رئيس مرکز فرهنگ، آداب و ميراث پزشکي وزارت بهداشت يادآور شد: ايران ميراث پزشکي قابل توجهي دارد و نياز است که گروه هاي آموزشي نيز در شناخت اين موضوع به دانشجويان حوزه هاي متنوعي را مورد توجه قرار دهند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: