جزئيات سهميه گازوئيل به خودروها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جزئيات سهميه گازوئيل به خودروها
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با تشريح جزئيات اختصاص سهميه گازوئيل به خودروها در بهمن ماه از افزايش 15 درصدي نرخ کرايه تاکسي ها تا سه روز آينده خبر داد و گفت: کارت هوشمند سوخت خودروهاي متخلف به طور موقت مسدود خواهد شد.

به گزارش مهر، محمد رويانيان امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرين وضعيت اختصاص سهميه بنزين و گازوئيل خودروها در بهمن ماه گفت: بر اساس تصميمات انجام گرفته در سطح دولت مقرر شده سهميه گازوئيل خودروهاي برون شهري و درون شهري تا پايان اسفندماه امسال حفظ شود.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکيد بر اينکه بر اساس مکانيزمي که اتخاذ شده سوخت مورد نياز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر به طور کامل تامين خواهد شد، تصريح کرد: با تصميماتي گرفته شده در سطح دولت، ضوابط و شرايط جديدي براي اختصاص سهميه گازوئيل لحاظ شده است.

رويانيان با اعلام اينکه از ابتداي بهمن ماه سال جاري عرضه گازوئيل با قيمت 165 ريال در تمام جايگاهها متوقف خواهد شد، اظهار داشت: همزمان با اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، سهميه گازوئيل حمايتي با نرخ 165 ريال براي خودروهاي ناوگان حمل و نقل اختصاص يافته بود که تا سه روز آينده، مهلت عرضه اين نرخ گازوئيل به پايان مي رسد.

وي با اشاره به اينکه از بهمن ماه امسال با عرضه نامتعارف و تخلفات براي عرضه گازوئيل در سطح کشور به شدت برخورد خواهد شد، بيان کرد: تخليه غيرمجاز گازوئيل از باک خودروها منجر به مسدود شدن موقت کارت هاي سوخت رانندگان متخلف خواهد شد.

رويانيان با يادآوري اينکه کارت هوشمند سوخت رانندگان متخلف خودروهاي ديزلي براي مدتي شارژ نخواهد شد، بيان کرد: استفاده از گازوئيل اختصاص يافته در بخش حمل و نقل از ساير بخش ها، ممنوع بوده و جايگاهداران نيز نبايد به عرضه گازوئيل با کارت هاي هوشمند ثالث به خودروها اقدام کنند.

اين مقام مسئول در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با بيان اينکه يک سقف براي اختصاص گازوئيل به خودروهاي حمل و نقل تعيين شده است، خاطرنشان کرد: اين سهم متناسب با ميزان پيمايش، عملکرد و مصرف گازوئيل خودروها در 9 ماهه نخست سال جاري تعيين شده است.

وي با اعلام اينکه با ملاک قرار دادن اين سقف، سهميه ماهانه خودروهاي گازوئيل سوز تعيين شده است يادآور شد: تخليه غير مجاز از باک خودروها، خروج اين فرآورده نفتي از چرخه حمل و نقل، ورود باک هاي غير استاندارد و اضافي منجر به انسداد موقت کارت هوشمند سوخت خودروهاي گازوئيل سوز خواهد شد.

به گفته رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور، از سوي ديگر جايگاهداران متخلف بايد جرايمي تا سقف 5 برابر قيمت بين المللي گازوئيل را پرداخت کنند.

وي در ادامه با بيان اينکه هم اکنون کارت هوشمند گازوئيل در اختيار جايگاهداران سراسر کشور قرار گرفته است، تبيين کرد: هم اکنون امکان عرضه گازوئيل با نرخ 350 توماني براي خودروهاي مختلف در سطح کشور وجود دارد.

رويانيان همچنين نرخ فروش گازوئيل به خودروهاي ترانزيتي و خارجي را در داخل کشور 350 تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع دامنه اختصاص سهميه گازوئيل به خودروها از 30 ليتر تا 250 ليتر در روز تعيين شده است.

وي، همچنين از افزايش نرخ کرايه تاکسي ها از اول بهمن ماه خبر داد و تاکيد کرد: بايد متوسط نرخ کرايه تاکسي ها در تهران از ابتداي بهمن حدود 15 درصد افزايش يابد.

اين عضو کابينه دولت از بهبود، توسعه، نوسازي و بهينه سازي حمل و نقل به عنوان يکي از جهت گيري ها ي دولت پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه ها ياد کرد و گفت: در حال حاضر ساماندهي حمل ونقل روستايي ، آژانس هاي مسافربري و حمل و نقل بار شهري سه اولويت ستاد حمل و نقل و سوخت کشور به شمار مي رود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: