سکه طرح قديم 408 هزار تومان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سکه طرح قديم 408 هزار تومان
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر از افزايش قيمت سکه تمام طرح قديم به 408 هزار تومان به دليل تمايل مردم به خريد آن عنوان کرد و با بيان اينکه متقاضي خريد سکه و طلا در بازار افزايش يافته است، گفت: ورود سکه‌هاي گرمي به بازار باعث کاهش نرخها مي‌شود.

محمد کشتي آراي در گفتگو با مهر از افزايش قيمت سکه تمام بهار آزادي طرح قديم به 408 هزار تومان امروز در بازار خبرداد و دليل افزايش قيمت سکه طرح قديم را کم بودن اين نوع سکه در بازار ذکر کرد و گفت: سکه طرح قديم در بازار طرفدار پيدا کرده است و مردم نسبت به خريد آن تمايل دارند.

رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر با بيان اينکه در حال حاضر متقاضي خريد سکه و طلا در بازار به دليل شرايط زماني افزايش يافته است، عنوان کرد: هر چه از روزهاي ماه صفر مي‌گذرد و به روزهاي پاياني سال و رواج مراسم ازدواج و غيره نزديک مي شويم، اين رونق خريد بيشتر خواهد شد.

وي ورود سکه هاي گرمي به بازار که بر اساس اعلام بانک مرکزي قرار است تا پايان سال وارد بازار شود را باعث تعديل قيمت سکه ها و کاهش نرخها دانست.

کشتي آراي قيمت هر قطعه سکه تمام بهار طرح جديد را امروز 361 هزار تومان که نسبت به ديروز تغييري نکرده است، عنوان کرد و افزود: همچنين قيمت سکه نيم بهار آزادي 182 هزار تومان و ربع سکه 91 هزار تومان است.

وي قيمت هر گرم طلاي زرد 18 عيار را 36 هزار و 540 تومان و هر اونس طلا در بازارهاي جهاني را  1373 دلار اعلام کرد، همچنين صرافان بازار ارز تهران امروز قيمت هر دلار به نرخ آزاد را 1085 تومان و هر يورو را 1450 تومان اعلام کردند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: