انتقال گاز ايران از مرز 592 ميليون متر مکعب گذشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
رئيس مرکز ديسپچينگ شرکت ملي گاز ايران با بيان اينکه رکورد انتقال روزانه گاز ايران از مرز 592 ميليون متر مکعب در روز عبور کرده است از گازرساني روزانه 80 ميليون متر مکعب به صنايع عمده خبر داد و گفت: محدوديتي در گاز رساني به صنايع اعمال نشده است.

حسن منتظر تربتي در گفتگو با مهر درباره آخرين وضعيت توليد و مصرف گاز طبيعي درکشور با بيان اينکه در 24 ساعت گذشته در مجموع حدود 592 ميليون متر مکعب گاز طبيعي در سطح شبکه سراسري مبادي توليد به مبادي مصرف انتقال داده شده است، گفت: در حال حاضر هيچ گونه محدوديتي براي گازرساني به صنايع عمده اعمال نشده است.

رئيس مرکز ديسپچينگ شرکت ملي گاز ايران با اعلام اينکه در شرايط فعلي با وجود افزايش مصرف گاز در بخش خانگي تجاري گاز تمامي صنايع همچون سيمان، فولاد و پتروشيمي ها تامين شده است، تصريح کرد: از ابتداي دي ماه سال جاري تاکنون به طور متوسط روزانه 80 ميليون متر مکعب گاز طبيعي به صنايع کشور تحويل داده شده است.

اين مقام مسئول از رشد حدود 10 ميليون متر مکعبي گاز رساني به صنايع در زمستان سالجاري خبر داد و افزود: تعهد شرکت ملي گاز براي گازرساني به نيروگاهها در دي ماه 30 ميليون متر مکعب در روز بوده است.

وي افزود: در آبان و آذرماه سال جاري بيش از تعهد گازرساني به نيروگاه‌هاي کشور انجام شده است و در شرايط فعلي هم روزانه حدود 20 ميليون متر مکعب گاز به نيروگاهها تحويل داده مي شود.

تربتي با تاکيد بر اينکه مابه التفاوت گازرساني به نيروگاهها از محل انتقال فرآورده هاي نفتي جبران شده است، يادآور شد: هم اکنون سوخت مورد نياز نيروگاهها توسط وزارت نفت به طور کامل تامين شده و مشکلي در اين بخش وجود ندارد.

رئيس مرکز ديپچينگ شرکت ملي گاز ايران متوسط گاز رساني به نيروگاه‌ها از ابتداي دي ماه سال جاري تاکنون را 47 ميليون متر مکعب در روز اعلام کرد و اظهار داشت: با ورود دومين موج هواي سرد به کشور مصرف گاز در بخش خانگي تجاري افزايش قابل توجهي يافته است.

وي محدوده مصرف گاز در بخش خانگي تجاري و صنايع غير عمده در يک هفته گذشته را حدود 430 ميليون متر مکعب در روز عنوان کرد و ادامه داد: در دو روز گذشته با افزايش نسبي دماي هوا ميزان مصرف گاز طبيعي در اين بخش کاهش جزئي داشته است.

تربتي همچنين مجموع واردات گاز از کشور ترکمنستان را حدود 40 ميليون متر مکعب در روز اعلام و خاطر نشان کرد: حجم گاز وارداتي در مقابل انتقال روزانه 592 ميليون متر مکعب گاز رقم قابل توجهي به شمار نمي رود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: