اجراي کامل اصلاح نظام تعرفه اي صنعت بيمه تا پايان امسال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
رئيس کل بيمه مرکزي از اجراي کامل برنامه اصلاح نظام تعرفه اي و آزادسازي قيمتها تا پايان سال جاري خبرداد و گفت: مرحله ششم و هفتم اصلاح نظام تعرفه تا دو ماه ديگر نهايي مي شود.

جواد فرشباف ماهريان در گفتگو با مهر با بيان اينکه تاکنون 5 مرحله از 7 مرحله اصلاح نظام تعرفه اي و آزادسازي قيمتها در صنعت بيمه کشور انجام شده است، گفت: تا پايان امسال مرحله ششم و هفتم اصلاح نظام تعرفه اي در صنعت بيمه عملياتي خواهد شد.

رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران اصلاح نظام تعرفه اي و کاهش تعرفه ها را باعث بهره مندي بيشتر مردم از مزيتهاي بيمه در کشور اعلام و بيان کرد: صنعت بيمه کشور همزمان با ساير اصلاحات اقتصادي در کشور اقداماتي را انجام داده است.

اين مقام مسئول در صنعت بيمه کشور تحول صنعت بيمه را يکي از 7 محور طرح تحول اقتصادي دولت اعلام و بيان کرد: طرح تحول صنعت بيمه کشور بيش از دو سال است که اجرايي شده و اقدامات زيادي در راستاي اجراي 10 دستور رئيس جمهور در اين صنعت انجام شده است.

وي جايگاه صنعت بيمه کشور را مطلوب ارزيابي و تصريح کرد: با توجه به اينکه اجراي برنامه هاي مربوط به اصلاح نظام اقتصادي که يکي از بخشهاي مهم آن هدفمندي يارانه ها است، آغاز شده است، اصلاح ساير بخشها از جمله بيمه، بانک، ماليات، گمرک و غيره نيز در دستور کار قرار گرفته است.

رئيس شورايعالي صنعت بيمه کشور با تاکيد بر اينکه هم اکنون اصلاحات نظام بيمه اي کشور در حال انجام است، عنوان کرد: در حال حاضر با اجراي برنامه هاي تحول صنعت بيمه و اصلاح نظام تعرفه اي، صنعت بيمه به سمت رقابتي شدن حرکت کرده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: