19 ميليارد دلار حجم صادرات غيرنفتي کشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
19 ميليارد دلار حجم صادرات غيرنفتي کشور
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
رئيس کل گمرک حجم صادرات غيرنفتي کشور در 9 ماهه ابتداي امسال را 19 ميليارد و 143 ميليون دلار اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، عباس معمارنژاد با اعلام اين خبر ميزان واردات کشور در 9 ماهه سال جاري را نيز حدود 47ميليارد دلار اعلام کرد که 35 درصد آن از طريق بندر شهيد رجايي صورت گرفته است.

رئيس کل گمرک ايران با بيان اينکه تمام رويه هاي گمرکي طي چند سال اخير نرخ صعودي داشته اند، ارزش ترانزيت انجام شده طي 9 ماهه امسال از گمرکات کشور را بيش از 23 ميليارد دلار با حجمي معادل 7.5 ميليون تن اعلام کرد که با تردد بيش از 30 هزار کاميون در کشور حاصل شده است.

وي تعداد پرونده هاي مکشوفه قاچاق توسط گمرکات کشور طي اين مدت را 26 هزار پرونده به ارزش 437 ميليارد تومان اعلام کرد.

معمارنژاد با بيان اينکه 10 گمرک عمده از 167 گمرک سراسر کشور، بيشترين حجم تردد ورود و خروج مسافر را پوشش مي دهند، رتبه اول تردد مسافر در کشور را مربوط به گمرک فرودگاه امام خميني (ره) با تعداد روزانه 15 هزار خروجي عنوان کرد.
 
معاون وزير امور اقتصادي و دارايي تعداد مسافران ورودي و خروجي کشور در 6 ماهه نخست سال جاري را 6 ميليون و 800 هزار نفر اعلام و پيش بيني کرد که تا پايان سال اين رقم به دو برابر افزايش خواهد يافت.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود، ميزان حقوق وصولي کالا توسط هر کارمند گمرک در طول يکسال را به طور متوسط 14 ميليارد تومان اعلام کرد، در حالي که سرانه هزينه هاي جاري، اعم از حقوق، هزينه آب، برق و ساير هزينه ها به ازاي هر کارمند تنها 16 ميليون تومان در سال مي شود.
 
معمارنژاد با بيان رقم 61 هزار ميليارد ريالي براي ميزان وصولي گمرک در سال 1388، ميزان وصولي هاي امسال گمرک طي نه ماهه سال جاري را 52 هزار ميليارد ريال اعلام و پيش بيني کرد اين رقم تا پايان سال به 75 هزار ميليارد ريال افزايش يابد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: