اصرار بر استيضاح بهبهاني
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصرار بر استيضاح بهبهاني
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
هيأت رئيسه مجلس صبح امروز نشستي با طراحان استيضاح بهبهاني داشت و از اين نمايندگان درخواست كرد تا جلسه اي با حضور وزير راه برگزار شود كه طراحان استيضاح آن را نپذيرفتند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين،در پي سقوط هواپيماي مسافربري بوئينگ 727 پرواز تهران – اروميه در نزديكي اروميه در روز 19 دي نمايندگان استان آذربايجان غربي طرح استيضاح حميد بهبهاني  وزير راه و ترابري را با 20 امضا سه شنبه گذشته تحويل هيأت رئيسه مجلس دادند.

طراحان استيضاح كه اصرار بر اعلام وصول اين طرح دارند صبح امروز پيگير موضوع بودند.برخي از اعضاي هيأت رئيسه از طراحان استيضاح تقاضا كردند كه پيش از اعلام وصول استيضاح در مجلس ميان طراحان و وزير نشست مشتركي برگزار شود و موضوع استيضاح حل و فصل گردد اما نمايندگان آن را نپذيرفته و براعلام وصول استيضاح تاكيد دارند.

همچنين قرار است تا بعدازظهر امروز نشستي ميان طراحان استيضاح و اعضاي هيأت رئيسه برگزار و در اين زمينه تصميم گيري شود.

20 نماينده مجلس هفته گذشته با تهيه طرح استيضاح بهبهاني آن را تحويل محمدحسن ابوترابي فرد نايب رئيس اول مجلس دادند.

يوسف اسدي – خبرنگار جام جم آنلاين



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: