کناره گيري نمي کنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کناره گيري نمي کنم
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
نخست وزير ايتاليا درپي رسوايي اخلاقي اخيرش و فشار مخالفان براي کناره گيري وي از حکومت اعلام کرد که از سمتش استعفا نمي دهد.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه اتريشي استاندارد، "سيلويو برلوسکني" نخست وزير ايتاليا با انتقاد از دستگاه قضايي ايتاليا در موضوع تحقيق از وي گفت که استعفا نمي دهد.

نخست وزير 74 ساله ايتاليا معذرت خواهي براي رسوايي‌هاي اخلاقي و فسادهاي مالي بي شمارش را نيز مضحک خواند.

اين در حالي است که برلوسکني از نظر سياسي نيز تحت فشار قرار دارد. در دسامبر گذشته وي به شکل غافلگيرانه اي از راي عدم اعتماد در پارلمان جان سالم بدر برد. دادگاه قانون اساسي ايتاليا اخيرا مصونيت برلوسکوني را لغو کرد.

اعتراف يک دختر جوان به رابطه نامشروع با نخست وزير ايتاليا و جمع آوري 10 ميليون امضا عليه سيلويو برلوسکني، وي را در شرايط بسيار بغرنجي قرار داده است.
 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: