برقراري ثبات سياسي در پاکستان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برقراري ثبات سياسي در پاکستان
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
پس از آنکه جنبش متحد قومي پاکستان از ائتلاف با دولت خارج شد و با اين کار کابينه «يوسف رضا گيلاني» را در آستانه سقوط قرار داد ، اين حزب افراطي روز گذشته خبر از بازگشت خود به ائتلاف با دولت خبر داد.

به گزارش مهر، در حالي که پس از ترور فرماندار پنجاب و خروج حزب متحد قومي از ائتلاف با دولت ، اغلب کارشناسان سخن از امکان سقوط کابينه يوسف رضا گيلاني مي کردند ، اين حزب روز گذشته اعلام کرد که به ائتلاف با دولت بازمي گردد.

در همين رابطه ، «رضا هارون» عضو ارشد جنبش متحد قومي که هفته گذشته وضعيت شکننده اقتصادي پاکستان را عامل خروج از دولت گيلاني اعلام کرده بود، در کنفرانس خبري مشترک با گيلاني گفت:جنبش متحد قومي اعلام مي کند به خاطر منافع کشور و دموکراسي در کنار دولت قرار مي گيرد.

وي افزود: اين حزب بار ديگر تصميم گرفته که به خاطر دموکراسي خود را فدا کند و با توجه به وخامت اوضاع قانوني و شرايط اقتصادي مردم به دولت ملحق شود.

البته روز گذشته دولت پاکستان براي آنکه بتواند اندکي از فشارهاي موجود بر خود را کاهش دهد با درخواست احزاب مختلف اين کشور مبني بر تغيير بهاي سوخت و همچنين ماليت بر فروش کالا موافقت کرد.

پاکستان در سال 2008 ميلادي بهاي سوخت در اين کشور را بر اساس قيمت روز جهاني قرار داده بود و با بالا و پائين شدن قيمت سوخت در بازارهاي جهاني مشکلاتي براي مردم اين کشور بوجود مي آمد.

نخست وزير پاکستان نيز در اين کنفرانس گفت: ما از تصميم جنبش متحد قومي استقبال مي کنيم و نسبت به احساسات آنها براي دموکراسي در پاکستان قدردان هستيم و اميدواريم همکاري ما در جهت منافع بيشتر مردم اين کشور ادامه يابد.

گيلاني به خبرنگاران گفت: درباره همه مسايل و شرايط با «الطاف حسين» رهبر اين حزب تلفني گفتگو کرده است.

نخست وزير پاکستان درباره طرح هاي دولت براي اجراي طرح اصلاح شده ماليات بر فروش اعلام کرد بدون مشورت با شرکاي ائتلافي اقدامي را انجام نخواهد داد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: