صادرات نظامي رژيم صهيونيستي فلج شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صادرات نظامي رژيم صهيونيستي فلج شد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
يك روزنامه صهيونيستي در گزارشي از فلج شدن روند صادرات محموله‌هاي نظامي رژيم صهيونيستي ، در پي اعتصاب كارمندان وزارت خارجه اين رژيم خبر داد.

به گزارش فارس، روزنامه صهيونيستي هاآرتص در گزارشي نوشت كه اعتصاب ها و اعتراضات كارمندان وزارت خارجه اسرائيل در روزهاي اخير موجب توقف صادرات محصولات امنيتي اسرائيل شده است و مشكلات زيادي را براي تل‌آويو ايجاد كرده است.

در ادامه اين گزارش آمده است كه از جمله مشكلات ايجاد شده براي تل‌آويو، توقف ارسال قطعات هواپيمايي اسرائيل براي ارتش تركيه است كه 19 روز است در فرودگاه بن‌گوريون بدون هيچ برنامه‌اي باقي مانده است. اين در حالي است كه قرار بود، يك محموله امنيتي از طريق هوايي به تركيه برده شود. اين موضوع از يك هفته پيش از طرف صنايع هوايي به وزارت خارجه اسرائيل اعلام شده است، اما تا كنون هيچ پاسخي براي اين موضوع دريافت نشده است.

بر اساس اين گزارش، اين اعتصاب و در نتيجه تاخير در ارسال قطعات لازم به تركيه در موعد مقرر آن بر تيرگي روابط ميان تل‌آويو و آنكارا مي‌افزايد.

كارمندان وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي براي دومين هفته پياپي است كه به دستمزدهاي خود اعتراض مي‌كنند.

هفته پيش ، كارمندان وزارت امور خارجه رژيم‌صهيونيستي در اقدامي هماهنگ با پيراهن‌هاي مشكي بر سر كار حاضر شدند كه بر روي آن نوشته شده بود «من يك ديپلمات فقير هستم».

در پي اين شرايط، وزارت امور خارجه رژيم‌صهيونيستي تبادل تلگراف از جمله پيام‌هاي محرمانه با هيئت‌هاي سياسي اسرائيل در سراسر جهان را به حالت تعليق در آورده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: