رقابت ژاوي، اينيستا و مسي براي کسب توپ طلا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رقابت ژاوي، اينيستا و مسي براي کسب توپ طلا
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
ژاوي هرناندز ، آندرس اينيستا و ليونل مسي ، هر سه از تيم بارسلونا روز دوشنبه براي کسب توپ طلاي فيفا در سال 2010 با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش مهر ، ژاوي ، اينيستا و مسي که هر سه از آکادمي فوتبال بارسلونا به سطح اول فوتبال دنيا رسيده‌اند، در فهرست کسب توپ طلاي سال 2010 قرار دارند.

ژاوي و اينيستا که گل قهرماني اسپانيا در جام جهاني 2010 را به ثمر رساند از بخت بالاتري نسبت به مسي براي کسب اين عنوان برخوردارند.

ويسنته دل بوسکه مربي تيم فوتبال اسپانيا که اين تيم را براي نخستين بار به عنوان قهرماني جام جهاني رساند نيز نامزد کسب عنوان بهترين مربي سال 2010 است.

فيفا در اين مراسم که در زوريخ سوئيس برگزار مي شود همچنين نام بهترين بازيکن و بهترين مربي زن سال 2010 را هم اعلام خواهد کرد.

انتخاب اين نفرات با راي مربيان، کاپيتان‌ها و روزنامه نگاران جهان صورت خواهد گرفت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: