پيروزي مدعيان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پيروزي مدعيان
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
هفته چهارم ليگ برتر بسكتبال با پيروزي تيم‌هاي مدعي قهرماني اين فصل به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، هفته چهارم ليگ برتر بسكتبال با پيروزي تيم راه و ترابري قم در مقابل شهرداري گرگان با نتيجه 78 بر 71 به پايان رسيد.

در ديگر بازي‌هاي تيم ب.آ شيراز توانست در خانه اولين پيروزي اين فصل خود را در برابر تيم پوياي تهران با نتيجه 87 بر 66 كسب كند. اين چهارمين شكست پويا در اين فصل بود.

در كاشان توزين الكتريك توانست مهمان خود شركت ملي حفاري را با نتيجه 87 بر 60 بدرقه كند.

شاگردان مصطفي هاشمي (تيم پتروشيمي بندر امام) درل قزوين توانستند تيم كاسپين اين شهر را با نتيجه 67 بر 50 شكست دهند و چهارمين پيروزي پياپي خود را در ليگ جشن بگيرند و همچنين اصلي‌ترين رقيب قهرماني مهرام در اين فصل باقي بمانند.

تيم ذوب آهن اصفهان نيز پيش از شروع ديگر بازي‌ها توانست در تهران ميزبان خود دانشگاه آزاد را با نتيجه 77 بر 73 شكست دهد.

بازي دو تيم مهرام و هيات بسكتبال شهركرد به دليل حضور مهرام در بازي‌هاي بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا در اردن روز شنبه برگزار شد.

در اين مسابقه مهرام توانست مهمان خود را با نتيجه 86 بر 45 شكست دهد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: