مطمئن بودم مي‌بريم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مطمئن بودم مي‌بريم
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: حتي پس از گل نخست عراق هم مطمئن بودم تيم ملي ايران مي‌تواند عراق را شکست دهد.

به گزارش مهر، علي کفاشيان پس از پيروزي تيم ملي کشورمان برابر عراق در جمع خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق گفت: با اين بازي که نفرات تيم ايران از خود به نمايش گذاشتند، نشان دادند يکي از مدعيان اصلي صعود از گروه هستند.

وي اضافه کرد: حتي وقتي تيم ايران گل خورد، مطمئن بودم مي‌توانيم در اين ديدار پيروز شويم. بازيکنان ما با روحيه بسيار بالا در اين ديدار بازي کردند و نشان دادند در همه دقايق مسابقه براي رسيدن به پيروزي مصمم هستند.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در مورد ديدار با کره شمالي خاطرنشان کرد: آنها يکي از تيم‌هاي مطرح شرق آسيا هستند و در جام جهاني هم حضور داشتند اما من مطمئنم بازيکنان ايران برابر آن تيم بهتر بازي کرده و مي‌تواند به موفقيتش ادامه دهد.

کفاشيان در پايان در مورد پيروزي تيم ملي گفت: پاداش‌ها از قبل تعيين شده و طبق جدول بندي پاداش اين پيروزي شيرين به بازيکنان اهدا مي‌شود.

تيم ملي فوتبال ايران در نخستين ديدارش در مرحله گروهي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا امشب سه‌شنبه برابر تيم ملي عراق به پيروزي 2 بر يک دست يافت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: